Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy próbie nadania paczki pocztex smart u Pani w okienku pokazuje , że muszę opłacić 21zł - temat dotyczy 3 różnych przesyłek m.in. PX6640625687
Witam, ja również mam dokładnie ten sam problem, podaje numery zamówień, bardzo proszę o pomoc:
627d2061-e11e-11ee-a7ff-01cc91cf88d4
872ec2a0-e09d-11ee-9eec-b7b56cbc67f8
8e1e81e1-e07a-11ee-80cb-75aaf88e1968
Dzień dobry, spotkaliśmy ten sam problem. Nie możemy nadać paczek dla zamówień:
668c8c21-e134-11ee-a2ce-9370c190f4ee
d30327b0-e11b-11ee-98d8-f5f7791e0079
5c34b061-e10f-11ee-ad46-e71a189b5b50
b93628d0-e0b9-11ee-9ae2-3bd58bb50083
00a99ed0-e0b6-11ee-80cb-75aaf88e1968
824e77b0-e09a-11ee-80cb-75aaf88e1968
8746fc00-e091-11ee-96a3-03c61b9cebb3
91d48d90-e091-11ee-ad46-e71a189b5b50
dfe78020-e08f-11ee-b71f-e79975b7d457
f0985300-e089-11ee-96a3-03c61b9cebb3
a9de9870-e07f-11ee-80cb-75aaf88e1968
31410cd0-e07b-11ee-b680-ab789cf9bdfe
90ed1290-e077-11ee-9ae2-3bd58bb50083
U mnie to samo, paczki:
PX6642569462
PX6642569488
PX6642569500
PX6642569512
PX6642569525
PX6642569545
PX6642569553
00659007730688991033
@piramida_rsl podaj mi proszę numery zamówień, których dotyczą te przesyłki.
@ABC_KLOCKI @thermoCOOKING_pl dziękuję, czy Panie na poczcie poinformowały Was, dlaczego nie możecie nadać tych przesyłek?
na poczcie powiedzieli, że nie generuje im się lista przesyłek jak je skanują tak jak to było dotychczas i mogę je jedynie nadać jako klient indywidualny za opłatą.
@_HolaOla_ Panie na poczcie proszę o dokonanie pełnej zapłaty za te przesyłki pomimo, że są to częściowo przesyłki SMART lub opłacone przez klienta.
@ABC_KLOCKI @thermoCOOKING_pl dziękuję, niebawem wrócę do Was z informacjami w tej sprawie.
spróbowaliśmy wygenerować nowe etykiety, ale niestety to nie pomogło i nadal poczta nie przyjęła przesyłek. W placówce powiedzieli nam, że to jakaś większa awaria i informatycy nadal nad tym pracują. Proszę zatem o wykluczenie tych zamówień ze statystyk.
@ABC_KLOCKI @thermoCOOKING_pl przepraszam, że wracam dopiero dziś, ale problemy z nadawaniem przesyłek na PP już się zakończyły. Błąd był spowodowany problemami w systemach Poczty, ale dziś już wszystko działa prawidłowo, więc nie powinniście mieć żadnych kłopotów z ich nadaniem.
Te zamówienia, które tutaj wskazaliście wczoraj, oczywiście wykluczymy z jakości Waszej sprzedaży. Dane będą zaktualizowane po jutrzejszym przeliczeniu danych.
wiadomo już coś? czy wygenerować nowe etykiety do zamówień?
Na żadnym forum / grupie sprzedawców póki co nie ma na to rozwiązania. Pytanie czy zostawić te paczki na jutro i zawnioskować o ich wykluczenie z statystyk skuteczności wysyłki czy opłacić je w okienku i wnioskować o zwrot środków?
PX6640625687
PX6640579223
PX6640560639
U mnie podobnie dla zamówień:
- d80d7990-e102-11ee-92d0-6b52e4b52aae
- 4bbd2ae0-e0f2-11ee-ab67-fd7176087423
- 3901bd60-e068-11ee-a80f-9776c69d9471
f93a04d1-e062-11ee-b71f-e79975b7d457
4af5f970-e025-11ee-9d41-af334c1ac5c3
64fab820-dfed-11ee-9da1-757b9dcb31dd
@FULGER u Ciebie wykluczyliśmy z jakości zamówienie 64fab820-dfed-11ee-9da1-757b9dcb31dd. Czas na nadanie w dwóch pierwszych zamówieniach jeszcze nie minął, więc możesz zrobić to dziś.
1047bc01-e11a-11ee-ab10-83c3b4caa6d1