Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Bardzo szybko uzyskałem dobre wyniki jakości sprzedaży, wysyłki w terminie etc. super sprzedawca status.
Teraz mam taką sytuację, że kupujący po zapłacie poprosił mnie w wiadomości o wysłanie (via inpost paczkomaty) przedmiotów w innym określonym terminie (za kilka dni) ponieważ obecnie jest za granicą. W moich deklaracjach czas na wysyłkę to 1 dzień roboczy.
Co mogę zrobić żeby w tym przypadku nie stracić wyników jakości?
@Galeria_Lacerto prześlij nam proszę zdjęcie lub zrzut wiadomości od kupującego z prośbą o opóźnienie w przesyłce i wykluczymy to zamówienie z jakości Twojej sprzedaży.
@_HolaOla_ Dziękuję za pomoc. Jaką drogą przesłać screen?
@Galeria_Lacerto może być tutaj lub na adres spolecznosc@allegro.pl (dodaj tylko proszę w mailu link do tego wątku).
@Galeria_Lacerto otrzymałam Twoją wiadomość, więc bardzo dziękuję. Już działam w Twojej sprawie.
@_HolaOla_ Dziękuję za pomoc
@Galeria_Lacerto bardzo proszę i polecamy się na przyszłość 🙂 Dostałam już potwierdzenie, że to zamówienie jest wykluczone z Twojej jakości sprzedaży, więc zaczniemy to uwzględniać od jutrzejszego przeliczenia statystyk.