Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałam ubrania poprzez Allegro lokalnie. Kupujący opłacił zakup, niestety paczka w drodze zaginęła. InPost jest na etapie rozpatrywania zgłoszonej przeze mnie reklamacji, natomiast kupująca monituje mnie o zwrot pieniędzy. Pisze, że zwrócę jej po rozpatrzeniu reklamacji, ale teraz już nie wiem czy nie powinnam zwrócić jej już teraz, nie czekając na wynik reklama ji. Ale z drugiej strony ja dopełniłam swoich powinności... Dodam że sprzedawałam jako osoba prywatna. Może ktoś mi pomoże to rozstrzygnąć?
@livia-19 Zgodnie z zasadami Allegro Ty odpowiadasz za przeyłkę do momentu, aż dotrze do kupującej. Niezaleznie od wyniku i czasu rozpatrzenia reklamacji przez Inpost musisz zwrócić kupującej pieniądze. Najlepiej jak najszybciej, żeby uniknąć innych problemów typu "dyskusja. Pok, negatyw"