anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłki nie zostały zamówione minikurier

LabelMusic
#7 Wielbiciel#

dzień dobry, 

od dłuższego czasu walczę z problemem jakim jest wysyłanie paczek za pośrednictwem opcji wysyłam.zallegro. Nie mogę zamówić przesyłki dla minikuriera. Podpisałem już umowę z inpostem (wcześniej miałem na zasadzie doładowań) i dalej nic, choć allegro twierdziło że to wina tego że nie mam podpisanej umowy, teraz mam i problem nadal występuję. Aby zamówić minikuiera muszę generować etykiety przez menadżera paczek co jest lekko irytujące i wybijające z rytmu pracy. Pisałem już w tej sprawie do allegro ale nie za bardzo potrafią mi pomóc. Konfigurowałem już szablon na wszystkie sposoby, dodawałem przesyłkę ręcznie i dalej ten sam problem, poniżej wklejam zdjęcie z problemem, z góry dziękują wszystkim za pomoc, pozdrawiamap.png

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@LabelMusic Czy zgodnie z pojawiającym się komunikatem upewniłeś się, że podczas generowania tokena do API InPost zostały wybrane odpowiednie usługi?

Widzę, że w korespondencji potwierdziłeś kontakt z InPostem. Czy przedstawiciela przewoźnika również poinformowałeś o tym komunikacie?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LabelMusic
#7 Wielbiciel#

tak, poinformowałem przewoźnika o tym fakcie, usługa minikurier jest częścią usługi paczkomatowej więc jest automatycznie aktywna mając usługę paczkomatową.

Natomiast jeśli chodzi o generowanie tokena do API to niema możliwości zaznaczania jakichkolwiek opcji i wyboru, po prostu się go generuje i wpisuje w ustawieniach, chyba że co czymś nie wiem, jednak nie widzę tak żadnych opcji

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@LabelMusic konsultujemy to, wrócimy do Ciebie z informacjami, gdy otrzymamy odpowiedź na nasze zgłoszenie. Poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@LabelMusic Zweryfikowaliśmy tę sytuację i wszystko wskazuje na to, że podany przez Ciebie token w ustawieniach umowy własnej jest nieaktualny, zatem jest to problem po stronie InPost, np. brak środków na opłacenie przesyłki w Manager InPost. 

oznacz moderatorów

LabelMusic
#7 Wielbiciel#

wygenerowałem nowy token zaraz po podpisaniu umowy, natomiast jeżeli chodzi o brak środków na koncie to jest to nie możliwe gdyż nie mam konta prepaid tylko rozliczane na koniec miesiąca, więc nie muszę go doładowywać, po za tym inne paczki mogę nadawać

oznacz moderatorów