Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam dwa zamówienia od klientów którzy kupili przedmioty w czerwcu.
1. Nie umiem ich znaleźć w zamówieniach od kupujących
2. Chcąc nadać przesyłkę dostaje komunikat Odbiorca -> E-mail -> Pole Niepoprawne (#NP8)
Jak mam w tej chwili nadać paczki korzystając z Smarta?
@GraFok czy Twoje zapytanie dotyczy oferty: Zamki Burgundii: BIG BOX (nr. oferty 9416636898)? I dwóch transakcji z dnia 26.06?
Nie. dotyczy ono zakupu gry Obcy gra fabularna
@GraFok czy możesz podać numer oferty?
Nie wyświetla mi się już w zamówieniach
Klient to mccoycarl
Mail o7ykcj80pd+18397c4e5@allegromail.pl
@GraFok, niestety nie możesz nadać przesyłek przez nasz system, ponieważ minęło 6 miesięcy i zamówienia zostały zarchiwizowane.
@la_nika Czy jest gdzies podany limit, jak daleko do przodu może być przedsprzedaż? Jak widać max to 6 mies...ale czy to jest napisane ?🤔