Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Jestem początkującym sprzedawcą na platformie allegro. Parę dni temu, dokładnie 16 września kupiono ode mnie towar. Nie wgłębiając się w szczegóły, nie otrzymałem automatycznego powiadomienia w postaci maila na ten temat, klient zdążył założyć dyskusję, ale i tak odpowiedziałem na nią z pewnym opóźnieniem, w wyniku czego na swoim koncie jakości sprzedaży mam teraz -163pkt. W efekcie czego moja ocena spadła z Dobrej na neutralną , a potem na "wymaga poprawy" oraz straciłem Smart'a przy swoich ofertach sprzedaży 😞
Pytanie: po jakim czasie te punkty się zerują, albo co muszę zrobić żeby pozbyć się tych minusowych punktów? Generalnie co zrobić żeby odzyskać Smart'a
Pozdrawiam
Przeliczamy je codziennie, a wyniki dotyczą ostatnich 30 dni. Zwróć jednak uwagę, że wyniki wskazują stan na poprzedni dzień.