anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Punkty jakości sprzedaży allegro

Telekabelek
#8 Zapaleniec#

Witam

Jestem początkującym sprzedawcą na platformie allegro. Parę dni temu, dokładnie 16 września kupiono ode mnie towar. Nie wgłębiając się w szczegóły, nie otrzymałem automatycznego powiadomienia w postaci maila na ten temat, klient zdążył założyć dyskusję, ale i tak odpowiedziałem na nią z pewnym opóźnieniem, w wyniku czego na swoim koncie jakości sprzedaży mam teraz -163pkt. W efekcie czego moja ocena spadła z Dobrej na neutralną , a potem na "wymaga poprawy" oraz straciłem Smart'a przy swoich ofertach sprzedaży 😞

Pytanie: po jakim czasie te punkty się zerują, albo co muszę zrobić żeby pozbyć się tych minusowych punktów? Generalnie co zrobić żeby odzyskać Smart'a

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

LEW433
#21 Demiurg#

Przeliczamy je codziennie, a wyniki dotyczą ostatnich 30 dni. Zwróć jednak uwagę, że wyniki wskazują stan na poprzedni dzień.

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/jakosc-mojej-sprzedazy-obszar-ocen...

oznacz moderatorów