Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jako nowy sprzedawca potrzebowałem 30 dni od rejestracji do zbanowania, aby faktycznie stwierdzić naruszenie i uruchomić: Sekcja 2.12 Umowy użytkownika Allegro, która stanowi, że Twoje konto zostanie trwale zawieszone ze względów bezpieczeństwa transakcji. Ten punkt bardzo mnie zastanawia zgodnie z warunkami regulaminu, 2.12 w przypadku naruszenia 2.1 towarów 2.3 podejmie środki, ale nie wymagał ode mnie podania żadnych danych dotyczących bezpośredniego stałego zakazu, chciałbym w końcu wiedzieć, w jakiej sytuacji Allrgro określa, czy trwale zakazać, czy nie, czy istnieje jakiś rodzaj niesprawiedliwego traktowania zagranicznych sprzedawców przedsiębiorstw, nie wiem, czy lokalny jest również taki sam! A może istnieje prawdopodobieństwo, że zakaz nastąpi, w takim przypadku, jeśli platforma zapewnia ochronę sprzedawcy i ochronę kupującego po zakupie towarów, ochronę następczą? **piiip** jako największa platforma sprzedaży online również nie banuje losowo bez pytania o jakiekolwiek dane. To jest naprawdę zagmatwane, proszę również o poradę i rozwianie moich wątpliwości?
2.1.
Użytkownikami mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Użytkownikami mogą być osoby, które nie ukończyły 18 lat w zakresie, w jakim mogą nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Jeżeli przepisy prawa krajowego przewidują uzyskanie pełnoletności lub ograniczonej zdolności do czynności prawnych w innym wieku, stosuje się te przepisy.
Szczegółowe zasady korzystania z Allegro przez takich Użytkowników, jak i wymogi w zakresie ich minimalnego wieku określone zostały w Załączniku nr 6 do Regulaminu (Zasady konta Junior).
2.3.
Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby prawne lub jednostki organizacyjne, o których mowa w art. 2.1, dokonują Rejestracji za pomocą odpowiedniego formularza rejestracyjnego poprzez podanie wyszczególnionych w nim danych. Następnie podmioty te przesyłają do Spółki kopię dokumentów potwierdzających przedmiotowe dane o prowadzonej działalności gospodarczej. Obowiązek przesłania kopii tych dokumentów nie dotyczy Użytkowników, których przedsiębiorstwo ma siedzibę w Polsce, w Czechach lub na Słowacji i którzy w ramach Rejestracji dokonali aktywacji Konta poprzez szybką wpłatę on-line bądź wpłatę przelewem tradycyjnym lub innym przelewem elektronicznym z rachunku należącego do podmiotu dokonującego Rejestracji. W imieniu podmiotów, wymienionych w zdaniu pierwszym niniejszego artykułu, czynności, o których mowa powyżej, dokonać może osoba, która posiada stosowne umocowanie.
Spółka zastrzega sobie możliwość żądania przesłania dodatkowych oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej przez podmioty, mające siedzibę, zarejestrowaną działalność lub rzeczywiste miejsce prowadzenia działalności gospodarczej poza terytorium Polski, Czech lub Słowacji. W przypadku, w którym dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzednim sporządzone są w języku obcym innym niż polski, czeski lub słowacki - także tłumaczeń na język angielski. Informację w zakresie dodatkowych dokumentów, które podmioty wskazane w zdaniu poprzednim zobowiązane będą przesłać, zawarte będą w wiadomości e-mail przesłanej przez Allegro po wypełnieniu przez Użytkownika formularza rejestracyjnego.
2.12.
W sytuacji, gdy Konto lub działalność Użytkownika w ramach Allegro wymaga dodatkowej weryfikacji danych, o których mowa w art. 2.1. lub 2.3, lub w przypadku powzięcia przez Spółkę uzasadnionych obaw co do bezpieczeństwa Konta lub Transakcji, dotyczących w szczególności nieuprawnionego przejęcia Konta przez inną osobę, lub w przypadku naruszenia Regulaminu przez Użytkownika, Spółka może:
a. uzależnić korzystanie z Allegro lub poszczególnych usług świadczonych w ramach Allegro od potwierdzenia przez Użytkownika odpowiednimi dokumentami jego wiarygodności, w tym tożsamości,
b. czasowo ograniczyć dostęp do poszczególnych usług świadczonych w ramach Allegro,
c. zawiesić na czas określony lub nieokreślony Konto Użytkownika,
d. zastosować mechanizmy lub narzędzia blokujące działanie botów lub innych narzędzi informatycznych lub programistycznych, o których mowa w art. 10.11.
Po ustaniu wyżej wskazanych okoliczności, Spółka zniesie przedmiotowe ograniczenia zastosowane wobec Użytkownika.
@RuiYu Widzę, że sprawa jest już wyjaśniana po kontakcie przez formularz. Poczekaj proszę na kolejną wiadomość mailową.
Witam, obecna bolączka, z którą się spotkałem, myślę, że wiele osób napotkało, wokół wielu osób, które chcą stacjonować lub stacjonowały w Allegro, napotykają największą bolączkę, od rejestracji do sprzedaży do pierwszego singla, pierwszym problemem jest to, że zostanie on ponownie uruchomiony w celu przeprowadzenia audytu, a ten audyt jest całkowicie niejasny, aby dotknąć końca determinacji, inne platformy, aby udowodnić, że 2.1 lub 2.3 tego rodzaju wideo będą dostępne! Inne platformy będą miały wideo do weryfikacji 2.1 lub 2.3, ale Allegro zdecydowało o losie konta bez niego w ogóle, czy to naprawdę jest zgodne z ochroną praw i interesów sprzedających i kupujących wniesionych przez platformę? A inne platformy mają problem będą miały czas i wskazówki dla sprzedających do wyeliminowania, Allegro nie, nieregularne i nie znają sytuacji losowych triggerów, ot jakiś mechanizm, nie wiedzą czy ich sklepy przetrwają do jutra.