anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pytanie o brak dostępności towaru a zwrot wpłaty

MAMY ROZWIĄZANIE!
malmik_hurt
#9 Pomysłodawca#

Witam

Mam problem z jedną transakcją

Klient zamówił ode mnie towar który błędnie z katalogowałem w paramterach aukcji była ilość szt 5. w zestawie

wysłałem 5 ale zamówił 5 czyli powinien otrzymać 25szt napisałem mu że doślę lecz u mojego dostawcy towar jest niedostępny czy mogę mu dosłać mniejszą ilość tzn. 18szt a za resztę zwrócić gotówkę. Czy może mieć do mnie jakieś roszczenia . Dodam że kupujący wiedział o błędzie w aukcji lecz chciałem nie robić problemu i dosłać mu towar.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
Client:44052296
#21 Demiurg#

@malmik_hurt roszczenia może mieć ale jak nie masz co wysłać zostaje Ci tylko oddać pieniądze. 

Napisz wiadomość informując o pomyłce i braku towaru i o zwrocie pieniędzy za brakujące sztuki.

oznacz moderatorów