Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
wysłałem klientowi błędną fakturę w zamówieniach, czy jest możliwość usunięcia tej faktury ?
Skąd ją chcesz usunąć? jest w systemie juz.
nie da się , wyślij prawidłową przez CW
@musicman76 nieprawidłowa, bo dla innego Kupującego (nabywcy), czy z błędną np. pozycją (ilość, cena) a nabywca ok. Bo to 2 różne schematy postępowania obowiązują zgodnie z przepisami. 😛
@mdrogeria nie musi, może wkleić prawidłową w zamówieniu, przyjmuje więcej niż jeden dokument sprzedaży, a na pewno minimum 2, bo już to przerabialiśmy - np. dosyłaliśmy Kupującemu fakturę na koszty dostawy, których nie umieściliśmy na fakturze z towarem.
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
własnie chodzi o to ze koszty dostawy nie zostały ujęte ? czyli najlepiej wypisać koszty dostawy na drugiej fakturze ?
@musicman76 dokładnie tak. Jeśli udostępniłeś w jakikolwiek sposób Kupującemu fakturę, to nie możesz podsyłać "poprawionej" z tym samym numerem! Poprawa puszczonej w obieg faktury VAT jest możliwa na 2 sposoby. Przy ilości/wartości/błędnym towarze - korekta faktury VAT. Przy błędzie w danych do faktury za pomocą noty korygującej. Jak coś z towaru/usług zostało pominięte, to można wystawić kolejną fakturę zamiast korekty.
Jeśli Kupujący, mając przekazane od Ciebie 2 faktury VAT z tym samym numerem, różniące się natomiast "zawartością" przekazałby je do US, to masz gwarantowane tłumaczenie się, możliwy mandat i wertowanie wszystkich Twoich faktur i tzw. sprawdzanie krzyżowe z twoimi Klientami.
Drugą fakturę możesz swobodnie dołączyć do zamówienia na Allegro, Kupujący będzie miał 2 do pobrania. Możesz dla pewności info o tym przesłać mu również mailowo i/lub przez Centrum Wiadomości.
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT