Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam pytanie odnośnie liczenia przez allegro jednej z miar - Szybka wysyłka" Mam zadeklarowany czas wysyłki zamówień 1 dzień. Wszystkie zmówienia wysyłam na bieżąco, zgodnie z deklaracją. Na około 80 zamówień miałem tylko opóżnienie w kilku paczkach. O co chodzi z szybką wysyłka - tego samego dnia?? Czy weekendy też są liczone? skoro kurierzy nie pracują, bo wychodzi na to, że tak. Wychodzi na to że dzisiaj dostałem ujemne punkty, za to że wczoraj nie kurier nie odebrał moich paczek.. Straciłem status Super sprzedawcy przez to że tylko 12 procent wysyłek nastepuje tego samego dnia! Co jest nie możliwe, co musze zmienić w ustawieniach, żeby było to liczone jakoś po " normalnie"?
Cześć @Doschrupania! W mierze "Szybka wysyłka" sprawdzamy procent zamówień z ostatnich 28 dni, które zostały przez Ciebie wysłane w dniu zakupu.
W tym procencie uwzględniamy wyłącznie zamówienia z tych ofert, w których deklarujesz wysyłkę w ciągu jednego dnia. Wyliczamy go w stosunku do wszystkich Twoich zamówień – bez względu na deklarowany dla nich czas wysyłki.
W tej mierze dostaniesz 3 punkty za każdy 1% zamówień z wysyłką tego samego dnia. Maksymalnie możesz dostać 160 punktów. Nie przyznajemy punktów ujemnych w tej mierze.
W zakładce Skuteczność wysyłki, możesz sprawdzić, wyniki związane z tą miarą w Jakości sprzedaży.
Czyli, jeśli klient złoży u mnie zamówienie o np 23:55 i paczka nie zostanie spakowana, odebrana przez kuriera/dostarczona na sortownie w ciągu 5 minut to takie zamówienie nie będzie już zaliczone jako szybka wysyłka ?
@gracz324 Nie, nie będzie za takie zamówienie punktów. Ale tak jak pisała wyżej Monika, nie będzie też punktów ujemnych w tej mierze.