Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam sytuację gdzie wykonałem na zamówienie klienta personalizowane zaproszenia urodzinowe z wzorem oraz cyfrą, która klient napisał w wiadomości.
Paczka trafiła do klienta i kilka dni później zgłosił reklamacje cytując:
"inna wada bądź niezgodność towaru z umową (Nie jest taki jak chcieliśmy niezgodny z oczekiwaniami )"
Zaproszenia są konkretnie takie jak opisane przez kupującego, nie ma żadnych niezgodności więc wygląda to tak jakby kupującemu się coś nie spodobało i chciał odstąpić od umowy tak jak ze zwykłym produktem, który podlega takiemu zwrotowi.
Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Odmówić zwrotu i odesłać bo nigdy jeszcze nie miałem takiej sytuacji i nawet nie wiem jak wygląda procedura takiego odesłania odesłanego produktu.
@AmeizStudio klient nie zgłosił zwrotu, tylko reklamację, więc musisz się do niej ustosunkować, poproś go aby opisał gdzie jest problem i załączył zdjęcia, wówczas nie będzie musiał odsyłać, chyba, że wada będzie wymagała odesłania
Tzn. zwrot już otrzymałem, odpakowałem paczkę i wszystko jest ok, także nie wiem co teraz zrobić.
@AmeizStudio jeśli wszystko jest w porządku, to zrób zdjęcia i odrzuć reklamację jako bezzasadną, możesz dodatkowo dołączyć te zdjęcia do korespondencji z kupującym
i wtedy jak odrzucę reklamację to normalnie drukuje etykietę i nadaję czy na własny koszt muszę odesłać?
@AmeizStudio z tymi kosztami wysyłek, to różne są interpretacje przepisów, ale dla spokoju lepiej wysłać na własny koszt
@AmeizStudio przy odrzuconej reklamacji kupujący sam sobie odbiera towar na własny koszt albo ponosi koszt odesłania w kwocie x o czym go poinformujesz. Poinformuj go też że ma x dni na decyzję inaczej zaczynasz naliczać koszt magazynowania towaru w kwocie y dziennie (jakiś racjonalny) jak czas minie to mu to naliczaj, potem faktura do e-sądu i zaśpiewa cienko jak mu komornik wejdzie