Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Mam problem z jedną z pracownic Allegro.
Zablokowała mi konto w celu dodatków weryfikacji, po wysłaniu dokumentów, pani Sylwii nie spodobała się moja sprzedaż. Znalazła tym sposobem sposób zaczepienia. pani Sylwia, uznała, że moje konto nie zostanie odblokowane, a pan Michał (inny pracownik Allegro) posiadał inne zdanie. Po zrealizowaniu zamówień, Pani Sylwia odpisała...
Nadal nie zezwala na moją sprzedaż.
Proszę o rozwiazanie sytuacji, bo podesłałem wszystkie dokumenty oraz zrealizowałem i sfinalizowałem zamówienia, o które pani Sylwia tak bardzo się martwiła.
Pracownicy tego samego działu nie są zgodni, co jest dla mnie jakąś abstrakcją.
Ostatnio zapłaciłem ponad 400 zł za usługi Allegro i oczekuje poważniejszego traktowania.
Pozdrawiam!
Podsyłam również screeny.
Ale to nie jest nic nadzwyczajnego. Tak czasem bywa, że jeden pracownik czegoś odmawia, a inny akceptuje.
Problem jest w tym, że moje konto nadal zostaje zablokowane, bo p. Sylwia jest baardzo zawzięta i nie wiem jak to rozwiązać...
Jeśli nie zgadzasz się z decyzją Sylwii, możesz złożyć odwołanie przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt#subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b Odwołanie rozpatrzy pracownik na wyższym stanowisku.
Tu pewnie jakaś hierarchia jest i możesz się odwołać wyżej od decyzji Pani Sylwii skoro masz do tego argumenty 😉 Każdy może popełnić błąd, chyba że blokada leży w interesie Allegro 😉