anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Różne decyzje pracowników Allegro

GamesPlug
#7 Wielbiciel#

Witam!
Mam problem z jedną z pracownic Allegro.
Zablokowała mi konto w celu dodatków weryfikacji, po wysłaniu dokumentów, pani Sylwii nie spodobała się moja sprzedaż. Znalazła tym sposobem sposób zaczepienia. pani Sylwia, uznała, że moje konto nie zostanie odblokowane, a pan Michał (inny pracownik Allegro) posiadał inne zdanie. Po zrealizowaniu zamówień, Pani Sylwia odpisała...
Nadal nie zezwala na moją sprzedaż.
Proszę o rozwiazanie sytuacji, bo podesłałem wszystkie dokumenty oraz zrealizowałem i sfinalizowałem zamówienia, o które pani Sylwia tak bardzo się martwiła.
Pracownicy tego samego działu nie są zgodni, co jest dla mnie jakąś abstrakcją.
Ostatnio zapłaciłem ponad 400 zł za usługi Allegro i oczekuje poważniejszego traktowania.

Pozdrawiam!

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

GamesPlug
#7 Wielbiciel#

8C402EDD-90B7-4F8F-A56D-5EFC6019CE16.png

F22D44FE-7149-4E30-9C71-5E7FDD69D76F.png

C9CD6BE6-A95C-4943-BC35-9EAE72000730.png

 Podsyłam również screeny.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Ale to nie jest nic nadzwyczajnego. Tak czasem bywa, że jeden pracownik czegoś odmawia, a inny akceptuje.

oznacz moderatorów

GamesPlug
#7 Wielbiciel#

Problem jest w tym, że moje konto nadal zostaje zablokowane, bo p. Sylwia jest baardzo zawzięta i nie wiem jak to rozwiązać...

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli nie zgadzasz się z decyzją Sylwii, możesz złożyć odwołanie przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt#subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b Odwołanie rozpatrzy pracownik na wyższym stanowisku.

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

Tu pewnie jakaś hierarchia jest i możesz się odwołać wyżej od decyzji Pani Sylwii skoro masz do tego argumenty 😉 Każdy może popełnić błąd, chyba że blokada leży w interesie Allegro 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów