anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rażący błąd w cenie na mojej aukcji .

na4lapki
#8 Zapaleniec#

Witam, Klientka kupiła u mnie płaszcz.  Omyłkowo cena przez błąd wskoczyła na 1 zł a cena u mnie tych płaszczy to 270 zł. Jedynie rozmiar XXL był za 1 zł- błąd przy zmianie ilości sztuk . Klientka kupiła płaszcz za 1 zł widząc, że te same są w cenie 270 zł.  Anulowałam sprzedaż i przeprosiłam klientkę powołując sie na błąd . Oczywiście ta wystawiła negatywny komentarz pisząc w nim nieprawdę ponieważ napisała,że płaszcz wylicytowała za 1 zł- moja oferta nie była licytacją.  Jak również dodała  że napisałam jej ,że płaszcza nie sprzedam ponieważ cena licytacji jest za niska. Niczego takiego nie napisałam. Otworzyła też dyskusję w której nawet nie odpowiada na moje wiadomości.  Co w tej sytuacji? Czy allegro może usunąć komentarz czy lepiej odrazu do prawnika aby przesłał przedsadowe wezwanie do usunięcia komentarza? Kilkukrotnie przeprosiłam Klientkę ale ta ma to gdzieś. 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

mdrogeria
#21 Demiurg#

@na4lapki nie usuną , ale nie martw się pierwszy negatyw w miesiącu nie liczy się do statystyk , błąd każdemu może się przytrafić , odpowiedz na negatyw grzecznie i rzeczowo .

oznacz moderatorów

na4lapki
#8 Zapaleniec#

Jakość sprzedaży mi nie spadła, tylko polecenia od klientów a wiadomo od tego zależy smart.  Oczywiście nie zostal mi odebrany za jeden komentarz ale wiadomo klienci są różni i może coś wpaść a z tego co wiem komentarze 1 rok są widoczne . 

oznacz moderatorów

AlleMakijaz
#12 Orędownik#

nie stresuj się tym negatywem za rok on zniknie sam 

Ja tez kiedyś wystawiłem tusze za 18 zł zamiast za 180 zł 

Pani sama do mnie napisała czy to nie błąd ze za 18 zł taki tusz ? Także się tym nie przejmuj napisz odpowiedz ze to była pomyłka

Możesz tez za 2 dni zadzwonić do niej i wyjaśnić jej problem emocje opadną może zrozumie i usunie ja tak robiłem 🙂

 

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

na prawie 400 komentarzy mamy 3 negatywy, trochę z ludzkiego pośpiechu wystawione ale cóż nie ma co się przejmować : )

oznacz moderatorów

AlleMakijaz
#12 Orędownik#

ja sprzedaje kosmetyki kremy I tez mam zwroty UZYWANE 

wmawiają mi ze taki otrzymały 

babka tez teraz mi odesłała kredkę po 14 dniach 

zajechaną jak po jakimś rajdzie to twierdzi ze kurier musiał się malować takie są bezczelne 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AlleMakijaz no .... ale jak oddasz kasę szybko i bez szemrania to jest duże prawdopodobieństwo ,że ponownie dokona zakupu 

mdrogeria_0-1727849933319.png

 

oznacz moderatorów

AlleMakijaz
#12 Orędownik#

blokuje zaraz takie 

co prawda - teraz jest problem z blokowaniem ale udaje mi się blokować takie pseudo klientki 

 

oznacz moderatorów

na4lapki
#8 Zapaleniec#

Też robię czarną listę  🙃

oznacz moderatorów

na4lapki
#8 Zapaleniec#

Hahaha dokładnie 🤣

oznacz moderatorów

na4lapki
#8 Zapaleniec#

Znam ten ból. Ja dostaje odzież brudną w kawę, keczupie, pudrze,bez metek ,przesiąknięte perfumami i pseudo klientki mają roszczenia jak chce np.obnizyc kwotę zwrotu bo towar nie nadaje się do odsprzedaży.  Kiedyś Klientka dała mi negatyw po 2 miesiącach od zakupu bo stwierdziła, że dostała płaszcz z dziurami.  Sama przygotowuje towar do wysyłki, zawsze prasuje przed wysłaniem i dziur nie było.  Ale skoro twierdzi,że były czemu odrazu nie zgłosiła problemu z towarem tylko po 2 miesiącach dała negatyw.  Chciałam się dogadać z Klientką skoro płaszcz ma niby dziury  ,że jej wynienię na nowy albo w ramach reklamacji zwrócę pieniądze.  Oczywiście nie chciała nowego płaszcza ani zgłaszać reklamacji ....i komentarza negatywnego nie usunęło.  

oznacz moderatorów

na4lapki
#8 Zapaleniec#

Znam ten ból. Ja dostaje odzież brudną w kawę, keczupie, pudrze,bez metek ,przesiąknięte perfumami i pseudo klientki mają roszczenia jak chce np.obnizyc kwotę zwrotu bo towar nie nadaje się do odsprzedaży.  Kiedyś Klientka dała mi negatyw po 2 miesiącach od zakupu bo stwierdziła, że dostała płaszcz z dziurami.  Sama przygotowuje towar do wysyłki, zawsze prasuje przed wysłaniem i dziur nie było.  Ale skoro twierdzi,że były czemu odrazu nie zgłosiła problemu z towarem tylko po 2 miesiącach dała negatyw.  Chciałam się dogadać z Klientką skoro płaszcz ma niby dziury  ,że jej wynienię na nowy albo w ramach reklamacji zwrócę pieniądze.  Oczywiście nie chciała nowego płaszcza ani zgłaszać reklamacji ....i komentarza negatywnego nie usunęło.  

oznacz moderatorów

na4lapki
#8 Zapaleniec#

Rozmawiałam z moim działem prawnym i jeśli sytuacja się nie rozwiąże to oni już zajmą się firmalną stroną tej sprawy.  Rozumiem, że mogła wystawić negatyw ale nie można pisać nieprawdy -,że brała udział w licytacji i,że jej płaszcza nie sprzedam bo za nisko licytowała. Nigdy żadna moja aukcja nie była licytacją a tym bardziej w uzasadnieniu zwrotu takich rzeczy nie pisałam.

oznacz moderatorów

na4lapki
#8 Zapaleniec#

Rozmawiałam z moim działem prawnym i jeśli sytuacja się nie rozwiąże to oni już zajmą się firmalną stroną tej sprawy.  Rozumiem, że mogła wystawić negatyw ale nie można pisać nieprawdy -,że brała udział w licytacji i,że jej płaszcza nie sprzedam bo za nisko licytowała. Nigdy żadna moja aukcja nie była licytacją a tym bardziej w uzasadnieniu zwrotu takich rzeczy nie pisałam.

oznacz moderatorów