Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam takie pytanko odnośnie reklamacji. Klient zgłasza reklamację na towar z żądaniem wymiany na nowy - informuje go aby odesłał przedmiot jeśli ma wadę fabryczną wymienię na nowy a ten odeśle do producenta.
Odpowiedź klienta że on go zamontuje. Napisałem do niego aby nie montował tylko odesłał na wymianę. Po czym po 10 dniach klient napisał że chce nowy produkt lub zwrot kasy, a reklamację mam sobie rozpatrzeć u producenta na podstawie wysłanego zdjęcia, a tamtego nie zamierza odesłać.
Jak podejść do takiej reklamacji?
Dziwne podejście klienta od razu dostał informację aby odesłać zostanie wymieniony. Po czym postanawia montować towar wiedząc o wadzie, a nie odsyłać i chce nowy produkt lub kasę.
Jeżeli kupujący nie odeśle towaru w ciągu 14 dni od zgłoszenia mam mu odrzucić reklamację? Jeśli faktycznie towar ma wadę fabryczną taka która mu przeszkadza to wymienię mu na nowy ten przecież zareklamuje u producenta to może nawet odesłać za miesiąc dla mnie to bez różnicy. Tylko nie zamierzam dawać mu drugiego produktu lub zwrotu środków, a on ma mieć towar zamontowany (skoro sam się przyznał).
Tak możesz odrzucić z tego powodu, masz jakieś dowody na to że proponowałaś wcześniej kupującemu żeby nie montować, pytam bo może to jest taki towar który należy zdemontować do reklamacji a to wówczas może zmienić wszystko i wówczas sprzedający powinien to zrobić!
Tak mam zapis w Allegro rozmowy, w której po wiadomości od kupującego i jego informacji że zamierza zamontować- napisałem do niego w ciągu 5 min od otrzymania tej informacji - Proszę nie montować, jeszcze napisałem że wtedy potrzebuje nieużywany towar do reklamacji u producenta (łatwiej zareklamować-Tak to nikt nie zarzuci że wada powstała w wyniku złego montażu) Co było tylko sugestią. Mam też wiadomość jak Kupujący od razu odpisał na tą wiadomość w stylu że on musi zamontować - żeby nie było że nie odczytał).
Mam mu napisać podczas odrzucenia reklamacji, że nawet jeśli wyśle np. po 3 tyg to mu wymienię. Jeśli faktycznie ta wada jest to mi nie jest problemem wymienić po otrzymaniu towaru, więc nie chce mu zamykać furtki jakby się namyślił np za jakiś czas. Czy krótko na temat że odrzucam ze względu na brak odesłania i nie bawić się w życzliwego człowieka.
Ma 2lata na reklamację ale jak nie odeśle albo nie udostępni towaru do rozpatrzenia reklamacji, masz prawo odrzucić ją.
@FenomenoVero odrzuć reklamację, pilnuj terminy 14 dni, może być to celowe działanie, jak odrzucisz reklamację wystąpi do allegro po kasę i pewnie dostanie bez obciążania Ciebie więc będzie i kasa i towar a znając system można łatwo wyłudzić 😞