Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zgłosił reklamację. Przysłał zdjęcia reklamowanego towaru. Reklamacja przyjęta. Produkt niewielki ( kolczyki) Nie chce jednak odesłać towaru,żąda zamówienia kuriera w celu odebrania od niego towaru i bezzwłocznego przysłania nowego towaru. Czy ma takie prawo? W regulaminie zwrotów mam napisane,że klient odsyła twar( ja zwracam naleznośc za przesyłkę). W ogólnym regulaminie Allegro jest taki zapis: "Miejsce i sposób składania reklamacji określa sprzedający w swoim regulaminie". Wg tej zasady się kuieruję. Oczywiście założona dyskusja.
@natka_2003 jesteś świadomy,.że to na sprzedawcy spoczywa zwrot kosztów odesłania przedmiotu na reklamację (oczywiście uznanej) to chyba będzie lepiej wysłać swojego kuriera.
@natka_2003 Składa reklamacje więc musisz ją rozpatrzyć, możesz uznać albo odrzucić, w dyskusji żądaj odesłania towaru w celu rozpatrzenia reklamacji, nie odeśle możesz odrzucić reklamacje.
@natka_2003 wypowiedzieliśmy się już w prowadzonej dyskusji i poprosiliśmy kupującą o odesłanie reklamowanego produktu.
"W przypadku reklamacji w ramach rękojmi Sprzedający może oczekiwać odesłania towaru w celu jego weryfikacji do wydania decyzji. Po pozytywnej decyzji reklamacyjnej koszt przesyłki powinien zostać zwrócony".