Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient dostał przesyłke w srodku z defektem. Zgłosił reklamacje przesłał zdjęcia. Płatność była przy odbiorze. Co teraz muszę zrobić? Poprosić o zwrot paczki przez allegro smart? Jak się z nim rozliczyć przelewem czy można zrobić to przez allegro? Odbiorca z czech
@sklepnetdd na podjęcie decyzji reklamacyjnej masz 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji przez kupującego. Szczegóły znajdziesz w tym artykule.
Aby zwrócić kupującemu środki przejdź do zakładki Zamówienia i znajdź zakup klienta, któremu chcesz zwrócić wpłatę. Przy zamówieniu kliknij [zwróć wpłatę].
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule o zwrotach wpłat.
Jeżeli po zdjęciach jesteś w stanie stwierdzić, że reklamacja jest zasadna, to nie musisz odbierać paczki - możesz ją zaakceptować i zwrócić kupującemu pieniądze, najlepiej przez Allegro. Jeżeli nie jesteś w stanie stwierdzić, czy reklamacja jest zasadna po samych zdjęciach i chcesz otrzymać ten towar w celu weryfikacji, lub po prostu chcesz z powrotem uszkodzony towar, bo Ci się to opłaca, to możesz poprosić kupującego o wysłanie go do Ciebie. Pamiętaj, że:
- pokrywasz koszt wysyłki reklamowanego towaru
- jeżeli kupujący wyśle go na swój koszt, a Ty przyjmiesz i zaakceptujesz reklamację, patrz punkt pierwszy
- jeżeli przyjmiesz reklamację, ale ją odrzucisz, bo jest niezasadna, to kupujący pokrywa koszt wysyłki
- pamiętaj, żeby zawsze dotrzymywać terminu 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji aby ją rozpatrzyć, bo inaczej będzie z automatu zaakceptowana
- kupujący nie ma obowiązku wysłania reklamowanego towaru we własnym zakresie, jednak ma obowiązek go udostępnić, czyli jak wyślesz mu emailem opłaconą etykietę zwrotną, to musi Ci ją wysłać, bądź jeżeli zamówisz mu kuriera pod drzwi w celu odebrania paczki, to musi mu ją wydać, inaczej możesz odrzucić reklamację