anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja klienta towar z defektem. Wysyłka była do czech płatność przy odbiorze co dalej?

MAMY ROZWIĄZANIE!
sklepnetdd
#7 Wielbiciel#

Klient dostał przesyłke w srodku z defektem. Zgłosił reklamacje przesłał zdjęcia. Płatność była przy odbiorze. Co teraz muszę zrobić? Poprosić o zwrot paczki przez allegro smart? Jak się z nim rozliczyć przelewem czy można zrobić to przez allegro? Odbiorca z czech

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@sklepnetdd na podjęcie decyzji reklamacyjnej masz 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji przez kupującego. Szczegóły znajdziesz w tym artykule
Aby zwrócić kupującemu środki przejdź do zakładki Zamówienia i znajdź zakup klienta, któremu chcesz zwrócić wpłatę. Przy zamówieniu kliknij [zwróć wpłatę].
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule o zwrotach wpłat

   Basia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
foto-hurtownia
#10 Popularyzator#

Jeżeli po zdjęciach jesteś w stanie stwierdzić, że reklamacja jest zasadna, to nie musisz odbierać paczki - możesz ją zaakceptować i zwrócić kupującemu pieniądze, najlepiej przez Allegro. Jeżeli nie jesteś w stanie stwierdzić, czy reklamacja jest zasadna po samych zdjęciach i chcesz otrzymać ten towar w celu weryfikacji, lub po prostu chcesz z powrotem uszkodzony towar, bo Ci się to opłaca, to możesz poprosić kupującego o wysłanie go do Ciebie. Pamiętaj, że:

- pokrywasz koszt wysyłki reklamowanego towaru

- jeżeli kupujący wyśle go na swój koszt, a Ty przyjmiesz i zaakceptujesz reklamację, patrz punkt pierwszy

- jeżeli przyjmiesz reklamację, ale ją odrzucisz, bo jest niezasadna, to kupujący pokrywa koszt wysyłki

- pamiętaj, żeby zawsze dotrzymywać terminu 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji aby ją rozpatrzyć, bo inaczej będzie z automatu zaakceptowana

- kupujący nie ma obowiązku wysłania reklamowanego towaru we własnym zakresie, jednak ma obowiązek go udostępnić, czyli jak wyślesz mu emailem opłaconą etykietę zwrotną, to musi Ci ją wysłać, bądź jeżeli zamówisz mu kuriera pod drzwi w celu odebrania paczki, to musi mu ją wydać, inaczej możesz odrzucić reklamację

oznacz moderatorów