Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam pytanie. nie wiem jak rozwiązać temat.
Gość kupił ode mnie zestaw pościeli bawełnianej. Złożył reklamację że towar jest niezgodny z opisem "pościel niskiej jakości- po wypraniu drapie, i że spodziewał się wysokiej jakości bawełny lnianej-czego nie było w opisie. Pisze że jest cienka i prześwitująca- co właściwie można było stwierdzić przed wypraniem...potem nazywa mnie oszustem że sprzedaję niskiej jakości towar. Na samym końcu gość proponuje 50% zwrotu kosztów, a w reklamacji prosi o wymianę na nowy lub naprawę... Zastanawiam się czy zasadne jest przyjęcie reklamacji- towar był nowy-pełnowartościowy. Rozumiem że mógł odpakować tą pościel, i zapewne widział jakiej jest jakości-natomiast nie wiem czego się spodziewał po wypraniu jej i użyciu a potem zareklamowaniu. Proszę o pomoc
@antomfh to jest reklamacja , decyzja należy do Ciebie .
Przyjąć reklamację musisz @antomfh tyle że odrzucić możesz powód subiektywne doświadczenia kupujacego nie maja wplywu na funkcjonalność produktu zgodnie z ustawą spełnia on swoją nadrzędna funkcję więc reklamacja jest bezzasadna
@antomfh No cóż, teraz pościel pogrubić musisz, żeby zaspokoić wymagania kupującego.
Tak bywa, klient kupuje najtańszy jaki znajdzie w ofertach a potem spodziewa się że to bedzie wysoka jakość, przewyższająca najdroższe oferty.
Reklamację musisz odrzucić ale nie powołuj się na pranie, Klient ma prawo a nawet obowiazek prać pościel. Musisz powołać się na opis oferty, określoną w ofercie gęstość tkaniny i wynikające z tego skutki.
Dzięki za pomoc
@antomfh jeżeli uważasz, że reklamacja jest niezasadna, a towar był zgodny z opisem, możesz odrzucić reklamację. Nie musisz jej uznawać i godzić się na roszczenie klienta. Przy odrzuceniu uzasadnij swoją decyzję.