anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja pościeli

antomfh
#1 Nowicjusz

Witam, mam pytanie. nie wiem jak rozwiązać temat.

Gość kupił ode mnie zestaw pościeli bawełnianej. Złożył reklamację że towar jest niezgodny z opisem "pościel niskiej jakości- po wypraniu drapie, i że spodziewał się wysokiej jakości bawełny lnianej-czego nie było w opisie. Pisze że jest cienka i prześwitująca- co właściwie można było stwierdzić przed wypraniem...potem nazywa mnie oszustem że sprzedaję niskiej jakości towar. Na samym końcu gość proponuje 50% zwrotu kosztów, a w reklamacji prosi o wymianę na nowy lub naprawę... Zastanawiam się czy zasadne jest przyjęcie reklamacji- towar był nowy-pełnowartościowy. Rozumiem że mógł odpakować tą pościel, i zapewne widział jakiej jest jakości-natomiast nie wiem czego się spodziewał po wypraniu jej i użyciu a potem zareklamowaniu. Proszę o pomoc

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@antomfh to jest reklamacja , decyzja należy do Ciebie .

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Przyjąć reklamację musisz @antomfh tyle że odrzucić możesz powód subiektywne doświadczenia kupujacego nie maja wplywu na funkcjonalność produktu zgodnie z ustawą spełnia on swoją nadrzędna funkcję więc reklamacja jest bezzasadna 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@antomfh  No cóż, teraz pościel pogrubić musisz,  żeby zaspokoić wymagania kupującego.

Tak bywa, klient kupuje najtańszy jaki znajdzie w ofertach a potem spodziewa się że to bedzie wysoka jakość, przewyższająca najdroższe oferty.

Reklamację musisz odrzucić ale nie powołuj się na pranie,  Klient ma prawo a nawet obowiazek prać pościel.  Musisz powołać się na opis oferty, określoną w ofercie gęstość tkaniny i wynikające z tego skutki.  

oznacz moderatorów

antomfh
#1 Nowicjusz

Dzięki za pomoc

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@antomfh jeżeli uważasz, że reklamacja jest niezasadna, a towar był zgodny z opisem, możesz odrzucić reklamację. Nie musisz jej uznawać i godzić się na roszczenie klienta. Przy odrzuceniu uzasadnij swoją decyzję. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów