anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja pomyłkowo otrzymanego towaru

MAMY ROZWIĄZANIE!
sklepkrol
#9 Pomysłodawca

Dzień dobry. Klient  otrzymał przez pomyłkę inne spodnie niż zakupił. zareklamował i odesłał towar. W ramach rekompensaty za pomyloną wysyłkę proponuje on obniżenie wartości swojego zakupu o np. 40 zł. Jeżeli potwierdzę reklamację, to czy muszę mu dodatkowo zwrócić te 40 zł, czy mogę zaproponować swoją niższą rekompensatę.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
pecela
#20 Guru ⭐⭐

@sklepkrol

Możesz mu po prostu wymienić towar na właściwy. A odnośnie dodatkowej rekompensaty, to decyzja należy wyłącznie do ciebie.

oznacz moderatorów
sklepkrol
#9 Pomysłodawca

dziekuję

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@sklepkrol przy pierwszej reklamacji ty decydujesz co z nią zrobić wymiana lub naprawa w ostateczności zwrot. Odbierz towar i zwróć kasę zamkniesz transakcję bo widzę że trafiłeś janusza biznesu a z drugą reklamacją będzie mógł dochodzić zwrotu całej kasy czyli ścióra ci gacie i odda za np pół roku a ty z protectem zostaniesz. Rabat może rościć sobie przy 2 reklamacji

oznacz moderatorów
sklepkrol
#9 Pomysłodawca

dziękuję

oznacz moderatorów