Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Klient otrzymał przez pomyłkę inne spodnie niż zakupił. zareklamował i odesłał towar. W ramach rekompensaty za pomyloną wysyłkę proponuje on obniżenie wartości swojego zakupu o np. 40 zł. Jeżeli potwierdzę reklamację, to czy muszę mu dodatkowo zwrócić te 40 zł, czy mogę zaproponować swoją niższą rekompensatę.
Możesz mu po prostu wymienić towar na właściwy. A odnośnie dodatkowej rekompensaty, to decyzja należy wyłącznie do ciebie.
dziekuję
@sklepkrol przy pierwszej reklamacji ty decydujesz co z nią zrobić wymiana lub naprawa w ostateczności zwrot. Odbierz towar i zwróć kasę zamkniesz transakcję bo widzę że trafiłeś janusza biznesu a z drugą reklamacją będzie mógł dochodzić zwrotu całej kasy czyli ścióra ci gacie i odda za np pół roku a ty z protectem zostaniesz. Rabat może rościć sobie przy 2 reklamacji
dziękuję