Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Niedawno sprzedałem produkt jako uszkodzony o czym wyraźnie było napisane w opisie. Kupujący zażyczył zwrotu pieniędzy za produkt i dostawę, ponieważ nie da się go naprawić, a gdy poprosiłem go o zwrot produktu to powiedział, że się nie opłaca na mój koszt, bo on to wyrzuci. Co mam zrobić w takiej sytuacji? Czy można reklamować produkt, który przed zakupem było wiadomo, że jest uszkodzony?
Można reklamować te wady, które nie były podane w opisie.
Skoro opis był jasny, a wady opisane - kupujący podjął świadomie ryzyko. A teraz, sorry za wyrażenie - szuka głupiego. Może reklamować jedynie te wady, które nie były ujęte w opisie i jeśli tak by się stało - masz obowiązek przyjęcia i rozpatrzenia reklamacji. Jeśli zaś nie chce nawet odesłać - to już jego problem. Doradź mu, żeby wystawił na Allegro 😉