Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem osobie prywatnej jako osoba prywatna odkurzacz. Po 8 dniach od otrzymania przesyłki kupująca twierdzi że odkurzacz nie działa od samego początku. Co zrobić czy kupująca po 8 dniach ma jakie koleiek prawo do zwrotu sprzętu?
@JOZO20 Do zwrotu nie. Aczkolwiek kupujący ma prawo złożyć Ci reklamację a Ty masz obowiązek ją rozpatrzyć - odpowiadasz za sprzedany towar przez 2 lata.
@JOZO20 składa reklamację, poproś o odesłanie, pilnuj 14 dni na wydanie decyzji od zgłoszenia, jak nie odeśle pamiętaj o odrzuceniu w terminie z powodu nie dostarczenia produktu, mailowo lub w dyskusji, jak przyjdzie sprawdź co się stało, napraw lub oddaj kasę, może też to być próba wyrwania kasy z protect lub od Ciebie więc pilnuj terminów 🙂
To jest reklamacja i masz obowiązek się do tej reklamacji odnieść. Rozsądek nakazuje aby poprosić kupującą o zwrot odkurzacza i samemu sprawdzić a następnie napisać czy reklamacja kupującej jest słuszna czy nie, masz na to 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
Dalsze postępowanie zależy od twojej decyzji.