Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pań kupił lidlomixa. Po 2 tygodniach użytkowania coś mu się połamało i twierdzi że czasc była naprawiana a teraz nie działa. Nie wiem w sumie co dokładnie, sprzeglo? Czekam na info. chce 50%kwoty-225zl(kupil to i 2 blendery kielichowy prawie nowe bez kielichow bo rozbilam wuec dodałam do aukcji bo i tak leżałyby w szafce a chciałam mieć porządek) lub zwrot całej kwoty a zwróci towar. Ok może odesłać mi ale on jest zepsuty i co ja z nim teraz mam zrobić? Mówił że używał I było ok ale robiąc chleb przestał działać(podejrzewam że dal za duża moc i padło...). Co robić? ma odesłać sprzęt a ja mu odrzucić reklamację?
Sprzedajesz jako osoba prywatna?, pan reklamuje towar więc musisz reklamację rozpatrzyć, możesz ją uznać albo nie, każ odesłać towar, pamiętaj że po uznaniu reklamacji ponosisz koszty przesyłki.
@Client:91968408, nawet jako osoba prywatna musisz rozpatrzyć reklamację - możesz ją przyjąć lub odrzucić. Swoją decyzję rzetelnie uargumentuj - niezależnie od tego, jaka ona będzie. W przypadku reklamacji C2C decyzję reklamacyjną powinieneś wydać bez większej zwłoki.
Mam nadzieję, że wraz z Kupującym uda Wam się porozumieć. 🙂
@Client:91968408 Nie tak łatwo odrzucić reklamację. Odpowiadasz za towar z rękojmi przez 2 lata (minimum rok). W tym czasie kupujący może składać reklamację i to zrobił. Reklamację musisz rozpatrzyć, możesz żądać odesłania sprzętu do oględzin, możesz też uznać lub odrzucić reklamację bez odsyłania. Jeśli towar jest uszkodzony i reklamację uznasz, musisz obniżyć cenę o wartość proponowaną przez kupującego lub oddać wszystkie koszty. Po obniżeniu ceny odsyłasz towar na swój koszt i oddajesz kupującemu koszt odesłania towaru do reklamacji.
Jeśli reklamację odrzucisz, kupujący może otworzyć spór, w którym poprosi o pomoc pracownika Allegro, który dobrze zna zasady reklamacji. Kupujący może też skorzystać z Programu Ochrony Kupujących i jeśli otrzyma rekompensatę, Allegro może (nie musi) żądać od Ciebie zwrotu kosztów. Może też nałożyć ograniczenia na konto. Wszystko będzie zależało od przebiegu Dyskusji, od wypowiedzi kupującego, od dowodów itp.
Nie ma obowiązku, przy pierwszej reklamacji, uznania żądań klienta. Przy uznanej reklamacji możesz równie dobrze rzecz naprawić lub wymienić.
Reklamację możesz też odrzucić jeśli jesteś w stanie uzasadnić, że np. uszkodzenie powstało na skutek niewłaściwego użytkowania - pomimo dostarczenia instrukcji obsługi. Obowiązek dowodowy w pierwszym roku rękojmi leży po twojej stronie.