Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich użytkowników, mam problem z klientem kupił odemnie sprzęt dnia 12.12.2023 dnia 31.12.2023 założył dyskusje że w sprzęcie coś zgrzyta, oczywiście tego samego dnia odpisałem na wiadomość iż prosiłbym o odesłanie sprzętu abym mógł oddać na reklamacje od tamtej pory cisza. Dziś mamy dzień 15.01.2024 klient napisał, że dopiero nadaje paczkę i będzie odesłana. Moje pytanie brzmi czy mogę taką reklamację odrzucić ze względu na niezachowanie 14 dni które klient powinien zachować podczas odsyłania sprzętu na reklamację? Nigdzie nie mogę doczytać czy chodzi o dni robocze czy też każdy jeden dzień znalazłem tylko że gdy klient nie zwróci towaru w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji to można taką reklamację odrzucić. Prosiłbym o odpowiedź. Pozdrawiam
@AMOgloszenia sorki ale ty już tą reklamację zaakceptowałeś nie wydałeś decyzji w terminie 14dni od zgłoszenia zgrzytania trzeba było odrzucić z powodu niewysłania sprzętu na reklamację
Własnie chodzi o to że odezwało się allegro że mineło 14 dni od założenia dyskusji i czy problem został rozwiązany ja wtedy także odniosłem się do reklamacji iż została odrzucona ze względu na brak dostarczenia towaru w ciągu 14 dni od daty złożenia jej przez kupującego. Po kilku godzinach odezwał się kupujący że dopiero nadaje paczkę i że zostanie odesłana. Własnie dlatego wszystko z mojej strony zostało zachowane wydaje mi się że w sposób prawidłowy a kupujący nie dotrzymał ustawowego terminu odesłania paczki, teraz własnie nie wiem czy jeżeli ona faktycznie zostanie do mnie wysłana czy ją odebrać czy po prostu nie odbierać ponieważ reklamacja została już odrzucona z tego tytułu?
@AMOgloszenia jesli odrzuciłeś w terminie 14 dnia reklamację to nie musisz aczkolwiek licz się z negatywem bo rozumiem że on się z wysyłką obudził 15 dnia
dokładnie tak odesłanie nastąpiło 15 dnia, tylko może wiesz dokładnie czy chodzi o wszystkie dni czy tylko o dni robocze które się liczą ?
Kalendarzowe.
Z drugiej strony martwię się bo teraz allegro stoi zawsze po stronie kupujących i oni mogą korzystać z allegro protect i zwrot pieniążków bez problemu ląduje na ich kontach tak oszukują sprzedających
@AMOgloszenia nie mogą cię obciążyć za terminowe odrzucenie reklamacji
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi bardzo mi pomogłeś. Pozdrawiam
@AMOgloszenia jak masz pytania co zrobiłby uokik to pisz na porady@dlakonsumentow.pl tylko musisz opisać sytuację jakbyś to ty kupował nie zaszkodzi ci zadać sobie pytanie o twój problem dostaniesz odpowiedź w ciągu tygodnia. A protecta i tak wyrwie od allegro na koszt allegro
Panowie/Panie dziękuje za wszystkie rady sprawa zakończona, dyskusja nie rozwiązana. Kupujący oczywiście złożył wniosek do allegro protect i oczywiście potwierdzili że otrzyma zwrot za zakupiony przedmiot a ja jako sprzedający nie muszę tego oddawać czyli tak naprawdę dla mnie to wygląda tak, że widzą tutaj winę kupującego tylko żeby nie stracić klienta to wypłacili mu kasę z ochronki i to nie małą bo 4 stówki gość ma teraz sprzęt i pieniążki. Troszkę to chore ponieważ powinni tutaj też rozwiązać sprawę troszeczkę inaczej bo za chwilkę będzie jeszcze więcej takich cwaniaczków. Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dziękuje za pomoc