anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja towaru

G-PLAST
#9 Pomysłodawca#

Witajcie:

kto reklamuje towar u przewożnika jeżeli przyjdzie uszkodzony , a opakowanie nie tknięte (zbite lustro) ja czy kupujący.Czy mam od razu wysłąć towar jeszcze raz czy czekamy na rozpatrzenie reklamacji..Proszę o szybką odp co najlepiej zrobić lub co.... muszę zrobić .Pozdrawiam

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

Reklamację u przewoźnika składa sprzedawca. Klient otrzymał uszkodzony towar, nie jest więc zobowiązany czekać na wynik tej reklamacji, należy mu się niezwłoczny zwrot kosztów lub wysyłka sprawnego przedmiotu.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

G-PLAST Nie , obowiązkiem sprzedawcy jest dostarczenie towaru kupującemu i to on odpowiada za losy przesyłki . Złóż reklamację sprzedawcy , jak będą problemy otwórz dyskusję . Po 24h pracownik pomoże Ci w dyskusji doprowadzić sprzedawcą do porządku .

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@G-PLAST  Ty masz dostarczyc klientowi towar jaki zakupił wiec musisz wysłac jeszcze raz

Ty skladasz reklamacje u przewożnika. Super by było jesli klient by w tym pomógł np: przesyłając zdjecia zbitego lustra oraz jak najdokładniejszy opis sytuacji a o ile nie mineło 7 dni od dostawy klient może poprosić o podjazd kuriera i spisanie protokołu szkody. To by Ci ułatwilo reklamacje. Klient może to zrobić lecz nie musi. Mimo wszystko warto spróbowac poprosic.

Myśle że jeśli szybko wyślesz drugie lustro klient zadowolony z Twojej obsługi takze pojdzie Ci na ręke 🙂 i pomoże w miare możliwości z reklamacją. Spróbować warto. Powodzenia

oznacz moderatorów

G-PLAST
#9 Pomysłodawca#

dziękuje za radę

oznacz moderatorów