anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

reklamacja uszkodzonej przesyłki podczas transportu

G-PLAST
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

 

W jaki sposób prawidłowo zareklamować przesyłkę w Smart DPD. Przesyłka uszkodzona w transporcie.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

G-PLAST
#9 Pomysłodawca#

Witam, 

Uzyskałam informację na Infoliniii DPD,że w przypadku przesyłek Allegro Smart reklamacje mam zgłaszać do allegro- bo to ono jest płatnikiem, ale oni nie wiedzą w jaki sposób.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

G-PLAST
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

G-PLAST DPD Cię wprowadza w błąd . Składasz Ty i załączasz pełnomocnictwo od allegro , które pobierasz tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy

oznacz moderatorów

G-PLAST
#9 Pomysłodawca#

DZIĘKUJĘ

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@G-PLAST 

@LEW433 Wprowadza Cię w błąd. Aby złożyć reklamację musisz mieć upoważnienie Allegro. Zobacz tu; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/prawa-i-obowiazki-sprzedajacego/reklamacja-w-przypadku-pr...

oznacz moderatorów