Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
W jaki sposób prawidłowo zareklamować przesyłkę w Smart DPD. Przesyłka uszkodzona w transporcie.
Witam,
Uzyskałam informację na Infoliniii DPD,że w przypadku przesyłek Allegro Smart reklamacje mam zgłaszać do allegro- bo to ono jest płatnikiem, ale oni nie wiedzą w jaki sposób.
Dziękuję
G-PLAST DPD Cię wprowadza w błąd . Składasz Ty i załączasz pełnomocnictwo od allegro , które pobierasz tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy
DZIĘKUJĘ
@LEW433 Wprowadza Cię w błąd. Aby złożyć reklamację musisz mieć upoważnienie Allegro. Zobacz tu; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/prawa-i-obowiazki-sprzedajacego/reklamacja-w-przypadku-pr...