Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zamierzam sprzedawać elektronarzędzia firmy Milwaukee, producent oferuje:
2 lata gwarancji na urządzenia
1 rok gwarancji na akumulatory
Gwarancję można przedłużyć jeszcze o dodatkowy rok za pomocą rejestracji narzędzia/akumulatora na stronie producenta.
Jak podejść do tematu rękojmi? Jaki oferować czas na reklamację z tytuły rękojmi? 1 rok? Adres do rękojmi musi być mój, bo ja to sprzedałem? Producent oferuje gwarancję w systemie 'door to door' i to on serwisuje sprzęt w razie awarii.
Z góry dziękuję i Pozdrawiam
@TOMKAR-NARZEDZIA Cześć. Rękojmia trwa 2 lata i można ją skrócić wyłącznie w przypadku towarów używanych (do roku).
Jeżeli kupujący złoży reklamację na podstawie rękojmi, podmiotem odpowiedzialnym za powstałe wady będziesz Ty jako sprzedawca. Pisma reklamacyjne będą kierowane do Ciebie. Kupujący może również samodzielnie i bezpośrednio kontaktować się z producentem i skorzystać z gwarancji.
Sprzedajesz i nie znasz zasad reklamacji z tytułu rękojmi, https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/