anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

E-wram
#2 Obserwator#

Cześć, mam takie pytanie, kupujący zakupił 3 sztuki tego samego produktu. Produkty zostały zapakowane i wysłane do paczkomatu w 3 osobnych kartonach, po prostu 3 osobne przesyłki. Po odebraniu kupujący założył dyskusje twierdząc, że dwa produkty są uszkodzone, ponieważ kurier włożył 2 pudełka do jednej skrytki. Wysokość kartonu to 10 cm, paczki zostały wysłane do średnich skrytek, wysokość sprzedawanego produktu to 7 cm, reszta to folia. Poprosiłem o zdjęcia uszkodzonego towaru oraz potwierdzenia, że dwie paczki trafiły do jednej skrytki. Niestety kupujący nie chce wysłać tych zdjęć, najpierw twierdził ze wyślę do godziny, później ze następnego dnia, w międzyczasie dodał, że jednak trzecia paczka również jest uszkodzona, po czym zgłosił chęć zwrotu towaru. Oczywiście nie mam problemu ze zwrotem pieniędzy za towar, jednak nie wiem co zrobić w takiej sytuacji.. chciałbym otrzymać potwierdzenie, że było tak jak twierdzi kupujący, ponieważ wg godzin (zgodnie ze śledzeniem inpost) włożenia paczek do paczkomatu nie ma możliwości, żeby dwie paczki zostały włożone do jednej skrytki. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Składa wam reklamację i musicie ją rozpatrzyć w regulaminowym czasie, możesz zażądać odesłania a możesz rozpatrzyć na odległość. Jak były uszkodzone to powinien od razu przy paczkomacie zgłosić "zastrzeżenia" jest tam taki przycisk.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@E-wram ty rozpatrujesz reklamację i sposób rozpatrzenia do ciebie należy jak zaakceptujesz to możesz wymienić naprawić zwrócić kasę więc tu nie ma zwrotu u jest reklamacja i nie ma że on chce zwrot ty możesz się zgodzić a nie musisz

oznacz moderatorów

E-wram
#2 Obserwator#

Jasne, czyli do momentu przesłania zdjęć przez kupującego, tak jak kilkukrotnie poprosiłem w dyskusji nie powinienem podejmować innych działań? 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

jakich zdjęć produktów ma ci odesłać produkty i pokazać kwit za wysyłkę do zwrotu kasy albo wysyłasz po towar swój transport lub jemu etykietę jak nie odeśle do 14 dni odrzuć reklamację bo nie wysłał towaru do ekspertyzy reklamacyjnej

oznacz moderatorów

AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

1. To że kurier włożył 2 przesyłki do jednej skrytki - to rzecz normalna, wszyscy tak mają i nie jest to żadną podstawą do składania reklamacji. Wszyscy odbierają po 2 przesyłki z jednej skrytki.

2. Kupujący założył dyskusję - poproś kupującego o zajęcie konkretnego stanowiska. W dyskusji musisz odpowiadać. Poproś kupującego o oficjalne złożenie reklamacji zgodnie z obowiązującym prawem. 

3. Kupujący nie widział uszkodzeń opakowań w chwili odbioru? - To niemożliwe. Niech prześle Ci zdjęcia uszkodzeń opakowania i towaru. Niech złoży reklamację i niech odeśle towar do reklamacji. Poproś go o to w dyskusji. 

4. Masz z tym problem? - napisz do Allegro przez formularz kontaktowy i poproś ich o wypowiedzenie się w dyskusji.

5. Odpowiedź Allegro powinna być typu - kupujący powinien zgłosić prawidłową reklamację, a sprzedający powinien się do niej ustosunkować.

6. Jak kupujący zgłosi reklamację - to ustosunkuj się do niej w ciągu 14 dni. Inaczej będziesz mieć problemy. Najlepiej teraz umieść tekst w dyskusji typu:

- "Na obecną chwilę rozpatruję zgłoszoną reklamację negatywnie (traktując założoną dyskusję jako zgłoszenie reklamacyjne)

Uzasadnienie:

- brak dostarczenia jakichkolwiek dowodów potwierdzających zasadność reklamacji

- brak przesłania otrzymanego towaru do reklamacji"

Masz załatwioną przynajmniej jedną sprawę  - rozpatrzenie reklamacji w wymaganym terminie, nie będziesz mieć problemów ze strony Allegro.

oznacz moderatorów