Dzień dobry,
Jako sprzedawca, dostałem reklamacje klienta z Węgier. Towar wart 50zł wysyłka zwrotna od niego do Nas też 50zł. Co robią sprzedawcy w takim przypadku? Macie swoje sposoby obsługi zagranicznych reklamacji?
Możesz rozpatrzyć reklamację na podstawie zdjęć i filmów.
A jak zwrot towaru będzie niezbędny, to często da się odesłać jako list polecony, co często jest tańsze niż paczka a tym bardziej kurier.
Dogadać się z Węgrem i konsultantem Allegro to chyba jakby się znaleźć przy budowie wieży Babel 😁
@LampkiLoft napisał(a):
Dzień dobry,
Co robią sprzedawcy w takim przypadku? \
Uciekają z rynków zagranicznych na tym portalu 😄
Dlatego moja firma nie zdecydowała się wejść na rynki zagraniczne
chociaż to i tak nie wyeliminuje wszystkich problemów. Mieliśmy klient który kupił w Polsce a wyjechał na stałe do Belgii. I też trzeba było te reklamacje obsłużyć 😞
No zwykłe ryzyko zawodowe. Sprzedaż zagraniczna jest generalnie trudna.