Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam kupujący złożył reklamacje że towar uszkodzony w transporcie przesyłka cała w środku pękniecie dodał zdjęcia opisał sprawę zaproponował że zostawi produkt ale chce częściowy zwrot kosztów 50zł. teraz pytanie: czy jest jakiś formularz procedura takiego częściowego zwrotu środków czy mam zrobić po prostu przelew ?
tylko że towar został zamówiony za pobraniem i nie mam takiej możliwości zwróć wpłatę
@sezam11111 no to w takim układzie nie masz innego wyjścia jak zwrócić na konto klienta
Zacznijmy od pytania sprzedałeś jako firma czy osoba prywatna? @sezam11111
sprzedałem jako firma
to teraz pytanie jaką masz pewność że nie uszkodził po odbiorze?
1 ile minęło od odbioru towaru dni?
2 wydał ci dokumentację do reklamacji u przewoźnika i jaki to był przewoźnik?
3 zamawiał dla siebie czy wskazał w zamówieniu inną osobę i adres?
Bardzo możliwe że uszkodził po odbiorze np upadł mu.
1sytuacja z wczoraj odebrał i chwile później złożył reklamacje
2nie ma dokumentacji to dpd nie było protokołu ( ja nie nakleiłem naklejki ostrożnie it.)
3 jest zamówione na inny adres i na inną osobę
@sezam11111
1 protokół szkody i zrzeczenie się na ciebie prawa do złożenia reklamacji, co to za przewoźnik był? co za towar?
2 ostrożnie naklejka nic nie daje o ile się dodatkowo płatnej usługi nie wykupi
3 na str uokiku w przykładzie jak kupujący zamawia i do odbioru wyznacza inna osobę to w momencie wydania odpowiedzialność przechodzi na tą osobę i już nie odpowiadasz za paczkę poszukaj sobie interpretacji prawnej art 548 p 3 kc
@sezam11111 ps nigdy bym się nie zgodził na zmniejszenie kwoty zapłaty za takie uszkodzenie bo niedługo ci złoży reklamację pt rozwaliło się do końca i będzie chciał zwrotu całości i jeszcze 50zł zarobi taki janusz zakupowy allegrowy