Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Potrzebuje pewnych porad . Pomimo ze jestem na Allegro od Lat po raz pierwszy przytrafia mi się sytuacja , ze klientka chce zareklamować torebkę bo według niej jest ona podróba. Zakupiła ja w czerwcu i teraz dopiero ja olśniło ze jest z nią według niej coś nie tak. Przedstawiłam jej masę dowodów od realnych rachunkach ze sklepu firmowego po filmiki , które nagrywam jak robię zakup. Aby uniknąć właśnie takich sytuacji, jednak widać ze kobieta jest nie ugiętą. Sama jej zaproponowałam reklamacje, jeżeli towar ma jakiś defekt. Ale dla niej defektem jest to ze literki nie sa takie jak na zdjęciu wyszukanych w internecie czy zagina się nie w tym miejscy co trzeba. Wiem ze mogę odrzucić reklamacje , ale nie chce popsuć swojej opinii. Co według was powinnam zrobić. Jeżeli torebka była by wadliwa , nie było by problemu . Zwracam pieniążki albo wymieniam na nowa. Ale to co podaje jako powód zwrotu nie kwalifikuje się do reklamacji. Czy jest jakaś ochrona dla nas przydających. Osoby które są bez stronne. Ja mogę takiej osobie również podesłać rachunki i dowody na autentyczność produktu. Za wszystkie informacje z góry bardzo dziękuje.
@pawlus198080 masz złożoną reklamację, odrzuć ją jak masz pewność że oryginał, nie zapomnij tego zrobić do 14 dni oficjalną wiadomością, chyba że jest dyskusja to nawet lepiej.
Negatywa zawsze można załapać, nawet jak uznasz reklamację dla świętego spokoju możesz dostać negatywa że sprzedajesz podróbki bo to będzie się wiązało z przyznaniem racji kupującej 😄
Tylko ze komentarz negatywny spowoduje ze stracę odznakę Super Sprzedawcy. Jest to mega nie sprawiedliwe. Ale tak, poczekam na torebkę jak wróci do mnie to rozpatrzę reklamacje. Nie boje się również sądów bo wiem co sprzedaje wiec prawo jest po mojej stronie
Zakupiła ja w czerwcu więc minął czas na komentarz.
O to świetna wiadomość. Bo taka jedna osóbka może naprawdę dużo popsuć. Ja mam trochę fisia na punkcie tym aby klient był zadowolony. Dlatego jej nawet doradziłam aby reklamowała jeżeli produkt jest wadliwy. Poszło do niej pare filmików nawet ze sklepu w Nowym Jorku jak chodzę i opowiadam o torebkach. Nawet jej zaproponowałam ze wysle filmik za tydzień bo akurat jutro lecę do Orlando. Wiec nagram bardzo skrupulatny filmik … ale to nawet ja nie przekonało. Wiec już stwierdziłam ze kobieta najprawdopodobniej chce odzyskać kasę, bo każdemu ciężko i próbuje w taki sposób.
@pawlus198080 A jakie ona ma dowody, że zdjęcia wyszukane przez nią w internecie przedstawiają wyrób oryginalny ? I niech poda z jakiego roku te zdjęcia są? Bo bywa tak, że producent sam nieco zmienia detale, czasem nie informuje o tym fakcie, szczególnie jeśli to drobiazgi, a gwarancją jest zakup w sklepie rekomendowanym przez Producenta.
Wysyła mi zdjęcia gdzie pokazują jak powinny wyglądać oryginalne torebki i to ze moja torebka tego nie ma. Ma pewnie po części racje, jednak Torebki z Outletu mogą się różnic od tych które są w sklepie za 3 razy droższa cenę, jednak to nie uwłacza ich oryginalności. Już jej to tłumaczyłam ale ona swoje. Dlatego jej nawet doradziłam aby reklamowała jeżeli produkt jest wadliwy, bo do oryginalności nie ma podstaw aby się czepiać. Za dużo jej dałam dowodów na to ze zakupione są w sklepie MK. Poszło do niej pare filmików nawet ze sklepu w Nowym Jorku jak chodzę i opowiadam o torebkach. Nawet jej zaproponowałam ze wysle filmik za tydzień bo akurat jutro lecę do Orlando. Wiec nagram bardzo skrupulatny filmik … ale to nawet ja nie przekonało. Wiec już stwierdziłam ze kobieta najprawdopodobniej chce odzyskać kasę, bo każdemu ciężko i próbuje w taki sposób.
Nacieszyła się nią, może potrzebowała na jakieś konkretne wyjście!
No właśnie, dlatego Dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Będę czekała na torebkę. Jeżeli jest wadliwa to sprawa rozwiązana bo ja sama mogę je reklamować w sklepie który kupiłam. Wiec ona dostanie na pewno zwrot pieniążków. Ale jeżeli to jest to co mi podała na czacie , to odrzucę bez skrupuły. Bo to żaden argument na reklamacje…
@pawlus198080 napisał(a):
Tylko ze komentarz negatywny spowoduje ze stracę odznakę Super Sprzedawcy. Jest to mega nie sprawiedliwe.
To pozwij kupująca za wadliwy komentarz.
A jak to się robi? Bo mam na koncie istnieje jeden negatywny gdzie kobieta wcisnęłam 5 gwizdek ale umościła łapkę w dół i nie odpowiedziała wogole na moja wiadomość jak się zapytałam. Dawno to się zadziało, ale na przyszłość będę wiedziała.
@kostas11 zarzut, że towar to podróbka to nie jest reklamacja
to inny kaliber zarzutów
@ko_alka sugerowanie, że sprzedawca to oszust i złodziej i do tego popełnił czyn nieuczciwej konkurencji to nie jest reklamacja
jak ma na nią odpowiedzieć?
https://bezprawnik.pl/sprzedaz-podrobek-odpowiedzialnosc-karna/
taki zarzut dla mnie, bez przedstawienia dowodów jest pomówieniem
i jedyną odpowiedzią możliwą odpowiedzią jest zaproszenie na rozprawę
Tak. To będzie mój argument na odrzucenie reklamacji. Chyba ze w liście ( formularzu reklamacyjnym ) wymyśli coś innego. Wiem jakie kary za to grożą i jej o tym napisałam. Widać dobitnie ze kobieta chce odzyskać pieniądze. Ale ze już torebkę używała to tylko przez reklamacje może coś w skórać.
@pawlus198080 Cześć. Generalnie jeśli kupująca zgłasza reklamację, to musisz ją rozpatrzyć i wydać decyzję reklamacyjną. Nie możesz odmówić jej przyjęcia.
Kiedy już zapoznasz się ze stanem produktu, możesz wydać decyzję i odpowiednio ją uargumentować. Niestety nie doradzę Ci, jaka ma być to decyzja.
Bardzo Dziękuje za odpowiedz
Bardzo Dziękuje za odpowiedz . Zastosuje się
Jak napisałeś masz prawo do odrzucenia reklamacji, kupujący ma prawo pójść nawet do sądu, po takim czasie nie wystawi komentarza ma na to 90dni.
Bardzo dziękuje za odpowiedz
Sprawdź dokładnie czy odesłała tę samą torebkę którą kupiła. To częsty przekręt, że ludzie kupują oryginał który sobie zostawiają a odsyłają podróbkę.