Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry,
Klient złożył dziś zamówienie (opłacił payu), po chwili napisał maila, że rezygnuje z niego z prośbą o zwrot środków na konto (które podał w mailu). Jak najbezpieczniej mu zwrócić pieniądze - za pośrednictwem Allegro czy przelewem na numer konta które podał?
Błahe pytanie, ale kto pyta nie błądzi 😉 Dziękuję za sugestie
Obydwa sposoby są dozwolone, jak możesz zwróć przez AF.
@Auto_Partner_SA Możesz zwrócić przez Allegro, ale też bezpośrednio na konto. Nie ma to większego znaczenia. Obie metody są prawidłowe. Klient skutecznie odstąpił od umowy.
W przypadku zwrotu na konto możesz mieć problem ze zwrotem prowizji, ale wtedy złożysz odwołanie; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym i dołączysz potwierdzenie zwrotu wpłaty.
@Auto_Partner_SA cóż ja preferuje zwrot wyłącznie za pośrednictwem Allegro
Dzięki temu jest latwiej odzyskać prowizje a po drugie mam pewnośc że zwracam na rachunek z którego wpłata została zrobiona.
Moge sobie wyobrazić sytuacje kiedy ktos kupuje na raty potem prosi o zwrot na prywatny rachunek i nie spłaca rat.
Ty jako sprzedajacy nie zrobisz nic złego i wszystko zgodnie z prawem tylko jeśli ktoś to powtórzy kilkukrotnie to jest duża kwota , śledztwo itd. Ja osobiście nie bardzo mam czas i ochote na chodzenie po zeznaniach
Dlatego ja preferuje zwrot wyłącznie za pomoca allegro.
Dlatego ja preferuje zwrot wyłącznie za pomoca allegro.
Za pomoca allagro zwrot idzie 3 dni, a bez pomocy allegro 1 dzień. Dlatego klient może nie chcieć pomocy allegro.
Do 3 dni. Z reguły jest wcześniej. Przelew bankowy na konto takze jest do 3 dni ( takie są regulaminy). A ja sobie cenie spokój i poczucie bezpieczeństwa.
Do 3 dni roboczych. Przelew bankowy z reguły dochodzi znacznie wcześniej od przelewów przez pośredników. Klient sobie ceni czas, a czas to pieniądz.
z tego co czytałam Allegro z funkcją "zapłać później" zostało zawieszone - chyba, że aktywujesz.
Pisałam również z Konsultantem Allegro - po weryfikacji potwierdził, że można bezpiecznie zwrócić pieniążki na wskazany przez Klienta numer konta.
Dziękuję Wam za sugestie i pomoc - życzę miłego i, pogodnego - bo u mnie dziś już jesienią czuć :D, dnia 😉