Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest możliwość rozłożenia na raty zaległości na saldzie allegro w kwocie około 350zł, tak aby odblokowana była możliwość sprzedaży i jednocześnie ustalony termin spłaty zaległości np. na 3 raty?
@leccore Ustal to z Allegro, tu nikt nie ma takiej władzy.
@leccore żeby odblokowali musisz wyzerować, zaległość i bieżące płatności 😞
@leccore Nie ma takiej możliwości.
Hej @leccore, Twoją zaległość możesz skonsultować z firmą Intrum, która ją obsługuje. Masz możliwość kontaktu telefonicznego: 22 576 61 26 lub mailowego: kontakt@intrum.pl lub allegro@intrum.pl.
@leccore absolutnie zignoruj co napisał @mr_oma
zapłać zaległość bezpośrednio allegro
a nie jakiejś firmie windykacyjnej
nie rozmawiaj z nią o płatności, nie uznawaj długu bo jak tego nie zapłacisz skończysz w sądzie
gdzie przegrasz sprawę
@mr_oma zdefiniuj co znaczy obsługa długu wobec allegro przez firmę Intrum
gdzie w regulaminie allegro jest napisane że długi wobec allegro obsługuje Intrum
@RED, myślę, że Twoja wskazówka, aby zignorować radę moderatora, w żadnym stopniu nie pomoże @leccore. Firma windykacyjna przejęła dług Kupującego, my jako Allegro już go nie obsługujemy. Dlatego @leccore powinien skontaktować się firmą Intrum drogą, którą wskazałam.
Skoro firma odkupiła od Allegro dług to ja jestem dłużnikiem Allegro czy firmy intrum?
@leccore, tak jak mówiłam wcześniej - firma windykacyjna przejęła Twój dług, więc obecnie jesteś dłużnikiem firmy Intrum.
Dokładnie tak, w takim razie dlaczego mam zablokowaną sprzedaż skoro nie jestem Waszym dłużnikiem?
@leccore, niestety sprawa nie jest tak prosta do rozwiązania, jak wskazujesz. Gdy uregulujesz zaległości wobec firmy Intrum, daj proszę znać, zweryfikujemy tę sprawę ponownie.
No, warto prześledzić regulamin Allegro w tym względzie, a nóż coś się znajdzie. W końcu każdy go zaakceptował, a nikt nie przeczytał w całości, łącznie z ciągłymi zmianami i aktualizacjami. Swoją drogą, 350 zł to przecież nie majątek - dlaczego tak długo z tym zwlekałeś? Płatność na All jest odroczona, do 14-go następnego m-ca. Czyli już masz 14 dni do zapłaty za cały ubiegły miesiąc. Dodatkowo, możesz FV opłacić do końca miesiąca - czyli to dodatkowe ponad 14 dni. A to już jest od 30-60 dni od możliwości powstania pierwszych zobowiązań wobec Allegro. Po upływie miesiąca od daty wystawienia FV Allegro blokuje możliwość wystawiania i wznawiania aukcji. Czyli to kolejne min. 10 dni. Nie wiem, co się dzieje po tym okresie, nie wiem jak długo trwa Twoje zobowiązanie, że serwis zdecydował się na sprzedaż Twojego długu - nic o tym nie napisałeś. Myślę, że to chyba spory "kawałek" czasu. Zwykle jestem przeciw większości działań serwisu, lecz w tym przypadku trudno im się dziwić. Sprawa jest przecież nader jasna - ze zobowiązań trzeba się wywiązywać, długi trzeba spłacać. Przecież to jest podstawa.
W sprawie chodzi o to, że Allegro naliczyło prowizje od sprzedaży mimo, ze kupujący zwrócił towar - jest potwierdzenie nadania zwrotnej paczki przez co zakup został unieważniony jednak Allegro twierdzi że mimo tego prowizja się należy. Sytuacja miała miejsce 3 lata temu i od tego czasu czekam, aż złożą pozew do sądu, żeby udowodnić, że do sprzedaży nie doszło i powołać na świadka kupującego jednak od trzech lat cisza w tej sprawie...
A widzisz... to sporo już wyjaśnia. Myślę, że tu chyba nikt Ci nie pomoże w tej sprawie, prędzej jakiś prawnik.
Pewnie toczyłeś już sporo dyskusji w tym temacie z All, więc zapewne wiesz, że odpowiedzi udzielają różni pracownicy. Decyzja podjęta przez jednego pracownika All, choćby była błędna, jest konsekwentnie potwierdzana przez innych pracowników w kolejnych udzielanych odpowiedziach. Będą brnąć "w zaparte", a nikt nie przyzna się, że pracownik Allegro podjął błędną decyzję, choćby niezgodną z regulaminem - to już wiem z własnego doświadczenia.
@leccore czy zwróciłeś Kupującemu pieniądze i czy posiadasz potwierdzenie dokonania tego zwrotu?
Tak posiadam potwierdzenie
Czekałbym nadal na rozwiązanie tej sprawy, ale dokonałem zakupu nowego telefonu przez Allegro za prawie 3000zł z płatnością przez Allegro i w czasie oczekiwania na dostawę Allegro zawiesiło temu sprzedającemu konto a ja pozostałem bez telefonu i bez zwrotu środków. Próbując skorzystać z programu ochrony kupujących wyświetla komunikat o braku możliwości (zaległość wobec Allegro)
@leccore przekazałam Twoją sprawę odpowiednim działom. W sprawie prowizji prześlij proszę ponownie potwierdzenie zwrotu środków oraz odstąpienie Kupującego od umowy. Jeżeli chodzi o możliwość skorzystania z POK, tak jak informowaliśmy w mailu, zajmujemy się tą sprawą, gdy tylko uzyskamy informacje zwrotne damy znać.
@leccore a czy przesłałeś to potwierdzenie kiedy ubiegałeś się o zwrot prowizji?