Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Jako uczący się dopiero sprzedawca zawnioskowałam o zwrot prowizji od anulowanych zamówień dopiero po tym jak dostałam e-fakturę od Allegro. Wnioski o zwroty zostały zaakceptowane i teraz kwota widoczna w saldo jest niższa niż ta, którą mam na fakturze. Co w tym przypadku można zrobić?
@TwojKufer Opłaciłaś już tę fakturę? Może poproś o korektę.
@TwojKufer Jest nadpłata, powinna być korekta, logiczne. Zapytaj tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8e9451b1-1538-4d45-bf7e-d6353555f6ff
@LEW433 dzięki za link. Jak będzie kiedyś nadpłata to na pewno się przyda!
@WREDZIA-W1jeszcze nie opłaciłam, bo chciałam najpierw z Wami tutaj skonsultować sytuację. Po odpowiedzi @mr_oma wnioskuję, że nie trzeba w tym wypadku robić korekty faktury.
@TwojKufer Wygląda na to, że nie trzeba.
@TwojKufer, rozbieżność, o której mówisz, nie jest niczym dziwnym. Gdy Twoje wnioski o zwrot prowizji zostały zaakceptowane, odliczyliśmy je od salda na Twoim rachunku (Rozliczenia Allegro) w styczniu. Zostaną one rozliczone na kolejnej fakturze.
@mr_omaczyli rozumiem, ze żadnej akcji ze swojej strony nie muszę podejmować.
To jeszcze pytanie dodatkowe, jeśli teraz opłacę fakturę według tej kwoty, która tam widnieje, to w saldzie pojawi się kwota dodatnia?
@TwojKufer Tak, będziesz mieć na zielono pokazaną nadpłatę.
Dziękuję serdecznie za wszystkie odpowiedzi!
@TwojKufer Proszę uprzejmie 🙂