Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Wystawiony przedmiot został zakupiony przez klienta, prowizja została naliczona. Problem polega na tym, iż z owym klientem nie można się skontaktować w żaden sposób co do wyboru towaru jak i formy wysyłki. Nie widzę więc potrzeby płacenia prowizji skoro towar nie został tak naprawdę sprzedany. Co w takim przypadku można zrobić?
@kozi8618 Po siedmiu dniach od niezapłaconego zakupu, możesz wystąpić o zwrot prowizji
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia
Klikasz w Akcje i na dole masz zwrot prowizji
@kozi8618 Jeśli to Allegro Lokalnie, o anulowanie prowizji możesz poprosić przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...