anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

rozliczenie allegro jak się odwołać

kozi8618
#1 Nowicjusz#

Witam,

Wystawiony przedmiot został zakupiony przez klienta, prowizja została naliczona. Problem polega na tym, iż z owym klientem nie można się skontaktować w żaden sposób co do wyboru towaru jak i formy wysyłki. Nie widzę więc potrzeby płacenia prowizji skoro towar nie został tak naprawdę sprzedany. Co w takim przypadku można zrobić?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

pulkownik66
#19 Nestor#

@kozi8618  Po siedmiu dniach od niezapłaconego zakupu, możesz wystąpić o zwrot prowizji

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@kozi8618 

https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia

Klikasz w Akcje i na dole masz zwrot prowizji

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kozi8618 Jeśli to Allegro Lokalnie, o anulowanie prowizji możesz poprosić przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...

oznacz moderatorów