Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Osoba kupiła u mnie przedmiot (hulajnoga), w ogłoszeniu było zaznaczone "odbiór osobisty", a on napisał, że chce z dostawą. Napisałam, że w ogłoszeniu nie było takiej opcji i jak to teraz widzi. W związku z brakiem odpowiedzi z jego strony w końcu do niego zadzwoniłam i wyjaśnił mi, że chyba to kupiły jego dzieci i anulował zamówienie. Teraz mam w płatnościach - rozliczeniach z allegro do zapłacenia 39,42 zł za rzekomo sprzedany przedmiot, który nadal znajduje się u mnie i ponownie został przeze mnie wystawiony.
Z góry dziękuję za pomoc
@ilos_2008 musisz napisać do allegro i przedstawić dowód rezygnacji kupującego, napisz z taką prośbą do niego a jak będzie oporny to napisz że zgłosisz że udostępnia konto osobą trzecim 😄
@ilos_2008 Piszesz o zwrot prowizji:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... ale jak nie masz dowodu na brak transakcji, będzie trudno odzyskać.