Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam mały problem z kupującym, który stwierdził, że sprzedałem zepsuty sprzęt i chcę go zwrócić! Przedmiotem sprzedaży jest miniwieża LG sprzedający nadmienił, że paczka dotarła do niego cała, więc nie ma obcji, aby wada powstała w transporcie klient napisał, że nie działa funkcja radia, a pozostałe funkcje działają przed wysyłką nagrałem filmik, jak wieża jest włączona i wszystko jest z nią w porządku nagranie takiego filmiku miało na celu w jakichś sposób udowodnić Allegro, czy kupującemu, że wysłałem sprawny sprzęt. Zastanawiam się co mógłbym zdziałać w takiej sytuacji, aby nie zostać bez sprawnego sprzętu i pieniędzy!?
Klient założył dyskusję? Jeśli tak to jeśli pewny jesteś że towar był ok to odrzuć reklamację w terminie do 14dni od zgłoszenia bo to reklamacja właśnie. Jeśli jesteś prywatnym sprzedającym na allegro lokalnie nie musisz przyjmować zwrotów, jako prywatny odpowiadasz za paczke do momentu wydania przewoźnikowi a klient ma 7dni od odebrania na wniesienie reklamacji do przewoźnika i sporządzenie protokołu uszkodzeń inaczej paczkę uznaje się za doręczoną bez zastrzeżeń i przewoźnik reklamację odrzuci.
@Client:74539274 mamy na zewnątrz temperatury oscylujące w okolice zera , mógł zadziałać tzw. ,,efekt zimnej elektroniki ,, czego finałem mogło być uszkodzenie urządzenia . Nie próbuję wyrokować , ale włączenie zimnego urządzenia zaraz po otrzymaniu paczki mogło przynieść taki właśnie efekt .
Kupujący skalda Ci reklamację i musisz ją rozpatrzyć> masz 14dni inaczej zostanie reklamacja uznana, masz dowody że działa odrzuć ale możesz zażądać odesłania w celu rozpatrzenia reklamacji.
@Client:74539274 nie gdybaj, skoro złożył reklamację poproś o odesłanie sprawdź i podejmij decyzję, jak będzie sprawna lub uszkodził napisz żeby se odebrał, jak będzie wada napraw lub oddaj kasę 🙂