Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
W związku z wczorajszym ogólnopolskim problemem InPostu - nie byłem w stanie wygenerować etykiet i dokonać wysyłki paru paczek. Odbiło się to negatywnie na "Skuteczność wysyłki" pomimo, że to w żaden sposób nie zależało to odemnie. Czy moge liczyć na korektę statystyk?
Pozdrawiam,
Jacek
mevoskleppl
[edycja]
U mnie mnie podobnie. Ostatni kurier, który odbierał wczoraj paczki miał kłopot ze skanowaniem ich ze względu na awarię systemu. 20 paczek które odebrał nie zostały wczoraj wysłane z oddziału w dalszą drogę i nadal mają status "Czeka na odbiór przez kuriera". Dzwoniłem do koordynatora w Opolu i okazuje się, że paczki są lecz ze względu na awarię wyjdą dopiero dzisiaj.
Bardzo proszę o niezaliczanie wyżej wymienionych paczek do statystyk.
@MevoSklepPL, @tryme_pl - podajcie, proszę numery zamówień, których to dotyczy, wraz ze wskazaną przez Was godziną odbioru paczek.
Z numerami zamówień będzie trochę zabawy, ponieważ musiałbym je wszystkie sprawdzić a trochę ich było. Poza tym, niektóre z zamówień są zrealizowane częściowo tzn. została wysłana jedna paczka z dwóch.
Mogę podać numery przesyłek,których problem dotyczy.
Witaj,
Zam: 12f05aa2-b258-11eb-bcff-7b997396ebc9
data zam: 11 maj 2021 14:56 (czyli 4 min przed max godziną gdzie deklaruje wysyłkę tego samego dnia)
O tej samej godz (ok 15) wczoraj pojawiają się pierwsze sygnały o nie działającym inpost'cie w zasadzie do dziś do 15:00). https://downdetector.pl/status/inpost/
Oznacza to, że nie miałem szansy wygenerować i nadać przesyłkę (z paczkomatu)
Proszę o poprawę lub wykluczenie tej pozycji ze statystyk,
dziekuję
Jacek
mevoskleppl
mr_oma czy same numery przesyłek wystarczą?
czy mogę liczyć na korektę?
Pozdrawiam,
Jacek
mevoskleppl
@MevoSklepPL dziekuję za przekazanie wszystkich informacji, działam w tym temacie, poproszę jeszcze o odrobinę cierpliwości 🙂
@tryme_pl same numery przesyłek nam nie wystarczą, potrzebujemy informacje ile było takich zamówień oraz ich numery.
la_nika poniżej przesyłam numery zamówień o których mowa:
95056831-b241-11eb-9516-b550eebe394c
491b3e82-b242-11eb-b73f-a14d8144fa07
b39ea481-b248-11eb-bafc-bb2d9c617314
763b7791-b23d-11eb-a868-9d16da4e36ba
2601f0f1-b23e-11eb-bcff-7b997396ebc9
45088cb0-b253-11eb-b2d9-bbd5fa060aa8
5e117351-b228-11eb-952c-e392f2753e28
0c261e01-b229-11eb-8345-0bf2d89cac7d
2c012d51-b229-11eb-8289-1bdab1c7d845
a29a19e1-b22e-11eb-b100-1fbcfd2bf6ec
ce8ba281-b21f-11eb-b51b-af3c4f5ec4b7
dbcb82d1-b21f-11eb-9122-fd3b150a6f86
8f83a631-b1c7-11eb-906b-3faaa69b27ef
f94db501-b1d2-11eb-95f6-bf54380237d1
1f14b4b1-b19b-11eb-bd9a-9d88138bd171
8f83a631-b1c7-11eb-906b-3faaa69b27ef
f94db501-b1d2-11eb-95f6-bf54380237d1
Są to zamówienia, które spłynęły po godzinie 15tej w poniedziałek 10.05.21 a 15tą we wtorek 11.05.21. Szybka dostawa ustawiona na 15:00. Kurier fizycznie odebrał paczki ok 17tej 11.05.21 bez możliwości zeskanowania ich ze względu na awarię. Paczki trafiły do oddziału lecz przeleżały tam do 12.05.21 i następnie zostały wysłane ze względu na awarię.
BTW jak widać po zamówieniach, cześć paczek z zamówień została odebrana przez poprzednich 2 kurierów, którzy przyjechali wcześniej tego dnia.
@tryme_pl dziekuję za informacje i numery zamówień! Zgłoszę je wszystkie i gdy tylko otrzymam wieści w tej sprawie, wrócę z nimi tutaj.
@MevoSklepPL @tryme_pl podane przez Was zamówienia zostały wykluczone z Jakości sprzedaży 🙂