Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam problem z opcją smart paczkomaty 24/7, mimo spełnienia wszystkich wymagań (w tym tych obowiązujących od 1 lipca) opcja smart nie pokazuje się przy paczkomatach.
Po kontakcie z Allegro otrzymałem wiadomość, że nałożono blokadę na tą opcję z uwagi na to, że przekazuje źle maile do Inpost.
Cyt.:" Otrzymałam informację z Działu Technicznego, iż u każdego sprzedającego który przekazuje źle maile będą następowały takie blokady. Błędne maile w Pana przypadku to przykładowo...."
Ale przecież meile do strony Inpost gdzie zamawiam przesyłki są automatycznie importowane z zamówienia złożonego na allegro. Nie mam możliwości ich edycji nawet na stronie Inpost.
Proszę o wyjaśnienie o co wogóle chodzi z tym przekazywaniem meili. Sprzedaje dłuższy czas w tej opcji smart i nagle otrzymałem blokadę o której nawet nie zostałem poinformowany.
Adresy email są prawidłowe i również prawidłowo drukowane są na listach przewozowych.
Tak, wiem ale proszę o informację jak mam modyfikować dane na stronie Inpost? Przejrzałem wszystkie adresy na stronie Inpost i są zgodne z przedstawionym wzorem
kolejny raz spychologia ze strony allegro, to samo było z EN miesiąc temu, umyli ręce przerzucając odpowiedzialność na pocztę. A bałagan do dzisiaj został. Szkoda gadać.
Dostałam odpowiedź z Allegro
Gdy co najmniej 90% przesyłek w ciągu ostatnich 24 godzin będzie generowane poprawnie, system automatycznie ponownie włączy przesyłki Allegro Smart w dostawie dla paczkomatów. Nie mamy możliwości ręcznego wyłączenia blokady.
witam. też mam pytanko w tym temacie obecnie mam urlop i brak wystawionych pozycji ale w wolnym czasie wystawiłem trochę aukcji z terminowym czasem na 1 sierpnia (cały lipiec chcę mieć urlop) i mimo że do tej pory mam SS i wystawiam w SMARCIE paczkomaty inpost to przy pozycjach zaplanowanych SMART się nie wyświetla .według nowego przepisu trzeba mieć 2 opcje z wybranych grup po cenach ustalonych przez allegro lub 1 i co najmniej 50% podanego czasu śledzenia przesyłki (śledzenie mam obecnie 87% ) dlaczego to tak się wyświetla i jak to poprawić .
Ja miałem informację o terminie około 1,5 tygodnia. Wysyłam codziennie paczki a od 30.06 mam blokadę wiec albo opcja 24 godzin nie jest prawdziwa albo system w dalszym ciągu błędnie importuje adresy email.
Mam dokładnie ten sam problem , czy ktoś już to rozwiązał ?
Tak, mi udało się rozwiązać.
jakieś wskazówki , coś zmieniałeś ?
Zwróciłam się o pomoc do Allegro na czacie i na drugi dzień otrzymałam odpowiedź, że źle są przekazywane adresy. Trzeciego dnia paczkomaty zostały odblokowane.
czyli coś po stronie allegro choć nie chcą się do tego przyznać , wysłam przesyłki smart od samego początku , zawsze tak samo i tu nagle niby coś zmieniam , coś co nie da się zmienić w ustawienia inpost managera 🙂 , czyli pozostało tylko czekać
@AOP1 @luki0906 @BlueMouse_pl Czy Wasze konta są zintegrowane z Inpostem przez Furgonetkę?
Ja pobieram paczki przez Menagera Paczek Inpostu ale także korzystam z Furgonetki.
mnie za to menager paczek impostu częśc paczek smart imporuje bez smarta i przy nadaniu karze sobie płacić , przecież nie bede w gratisie opłacac wysyłęk ! ręce mi juz opadają przez tego smarta, zaczynam myślec czy nie podnieść cen i zrobić darmowej wysyłki bo od 1 lipca same problemy są .
@AOP1 @luki0906 Otrzymałam informację, że problem z poprawnością przekazywanych maili leży po stronie Furgonetki. Jeśli będziecie nadawać przesyłki bezpośrednio przez Managera Paczek Inpostu, wówczas wszystko będzie działać prawidłowo.
@produkcjama W sprawie rozliczeń z Managera Paczek, skontaktuj się proszę bezpośrednio z firmą Inpost.
Niestety korzystałam z Furgonetki i znowu mam zablokowane paczkomaty. Makabra.
Mi wywaliło ostatnio smart bo się pozmieniały opcje dostawy... minipaczka24 jeszcze mogła być tydzień temu, teraz już nie... no i nie było dwóch opcji i po smarcie...
również korzystam z furgonetka ale wysyłam nimi przesyłki poza allegro smart , nie związane przesyłkami oferowanymi przez allegro , uważam iż działanie to jest celowe i ma na celu zmuszenie sprzedających do korzystania tylko i wyłącznie z przesyłek oferowanych przez allegro , sprawa kwalifikuje się pod UOKiK , nie może być tak iż allegro ingeruje w zewnętrznych przewoźników z którymi współpracuje sprzedający . Osobiście nie mogę się doczekać aż pojawi się konkurencja , gdyż to co ostatnio allegro wyprawia to jakaś kpina , tym bardziej iż rachunki które jako firma płacę allegro wynoszą kilka tysięcy złotych miesięcznie co nie jest małą kwota , a są sprzedający którzy płacą wielokrotnie więcej , widocznie dla nich to mało skoro robią wszystko aby sprzedawcy od nich uciekli ....
Mam dokładne ten sam problem co tutaj opisujecie, mój post poniżej:
mam nadzieje, że allegro szybko naprawi usterkę bo smart co jak co ale jednak generuje spore obroty.
Myślicie, że ten problem można usunąć po prostu nie podając adresu email kupujacego w furgonetce? skoro brak pełnego adresu e-mail generuje błędy w allegro?