anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Smart paczkomaty 24/7 blokada

luki0906
#8 Zapaleniec#

Witam, 

Mam problem z opcją smart paczkomaty 24/7, mimo spełnienia wszystkich wymagań (w tym tych obowiązujących od 1 lipca) opcja smart nie pokazuje się przy paczkomatach.

Po kontakcie z Allegro otrzymałem wiadomość, że nałożono blokadę na tą opcję z uwagi na to, że przekazuje źle maile do Inpost. 

Cyt.:" Otrzymałam informację z Działu Technicznego, iż u każdego sprzedającego który przekazuje źle maile będą następowały takie blokady. Błędne maile w Pana przypadku to przykładowo...."

Ale przecież meile do strony Inpost gdzie zamawiam przesyłki są automatycznie importowane z zamówienia złożonego na allegro. Nie mam możliwości ich edycji nawet na stronie Inpost.

Proszę o wyjaśnienie o co wogóle chodzi z tym przekazywaniem meili. Sprzedaje dłuższy czas w tej opcji smart i nagle otrzymałem blokadę o której nawet nie zostałem poinformowany.

oznacz moderatorów
49 ODPOWIEDZI 49

AOP1
#8 Zapaleniec#

Adresy email są prawidłowe i również prawidłowo drukowane są na listach przewozowych.

oznacz moderatorów

luki0906
#8 Zapaleniec#

Tak, wiem ale proszę o informację jak mam modyfikować dane na stronie Inpost? Przejrzałem wszystkie adresy na stronie Inpost i są zgodne z przedstawionym wzorem

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

kolejny raz spychologia ze strony allegro, to samo było z EN miesiąc temu, umyli ręce przerzucając odpowiedzialność na pocztę. A bałagan do dzisiaj został. Szkoda gadać.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

AOP1
#8 Zapaleniec#

Dostałam odpowiedź z Allegro

Gdy co najmniej 90% przesyłek w ciągu ostatnich 24 godzin będzie generowane poprawnie, system automatycznie ponownie włączy przesyłki Allegro Smart w dostawie dla paczkomatów. Nie mamy możliwości ręcznego wyłączenia blokady.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@luki0906 @AOP1 Konsultuję Wasze sprawy z właściwym zespołem. Jak tylko otrzymam odpowiedź, wrócę do Was z informacjami w tym temacie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

witam. też mam pytanko w tym temacie obecnie mam urlop i brak wystawionych pozycji ale w wolnym czasie wystawiłem trochę aukcji z terminowym czasem na 1 sierpnia (cały lipiec chcę mieć urlop) i mimo że do tej pory mam SS i wystawiam w SMARCIE paczkomaty inpost to przy pozycjach zaplanowanych SMART  się nie wyświetla .według nowego przepisu trzeba mieć 2 opcje z wybranych grup po cenach ustalonych przez allegro lub 1 i co najmniej 50% podanego czasu śledzenia przesyłki (śledzenie mam obecnie 87% ) dlaczego to tak się wyświetla i jak to poprawić .

oznacz moderatorów

luki0906
#8 Zapaleniec#

Ja miałem informację o terminie około 1,5 tygodnia. Wysyłam codziennie paczki a od 30.06 mam blokadę wiec albo opcja 24 godzin nie jest prawdziwa albo system w dalszym ciągu błędnie importuje adresy email.

oznacz moderatorów

BlueMouse_pl
#9 Pomysłodawca#

Mam dokładnie ten sam problem  , czy ktoś już to rozwiązał ?

oznacz moderatorów

AOP1
#8 Zapaleniec#

Tak, mi udało się rozwiązać.

oznacz moderatorów

BlueMouse_pl
#9 Pomysłodawca#

jakieś wskazówki , coś zmieniałeś ?

 

oznacz moderatorów

AOP1
#8 Zapaleniec#

Zwróciłam się o pomoc do Allegro na czacie i na drugi dzień otrzymałam odpowiedź, że źle są przekazywane adresy. Trzeciego dnia paczkomaty zostały odblokowane.

oznacz moderatorów

BlueMouse_pl
#9 Pomysłodawca#

czyli coś po stronie allegro choć nie chcą się do tego przyznać , wysłam przesyłki smart od samego początku , zawsze tak samo i tu nagle niby coś zmieniam , coś co nie da się zmienić w ustawienia inpost managera 🙂 , czyli pozostało tylko czekać

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AOP1 @luki0906 @BlueMouse_pl Czy Wasze konta są zintegrowane z Inpostem przez Furgonetkę? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

AOP1
#8 Zapaleniec#

Ja pobieram paczki przez Menagera Paczek Inpostu  ale także korzystam z Furgonetki.

 

oznacz moderatorów

produkcjama
#9 Pomysłodawca#

mnie za to menager paczek impostu częśc paczek smart imporuje bez smarta i przy nadaniu karze sobie płacić , przecież nie bede w gratisie opłacac wysyłęk ! ręce mi juz opadają przez tego smarta, zaczynam myślec czy nie podnieść cen i zrobić darmowej wysyłki bo od 1 lipca same problemy są .

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AOP1 @luki0906 Otrzymałam informację, że problem z poprawnością przekazywanych maili leży po stronie Furgonetki. Jeśli będziecie nadawać przesyłki bezpośrednio przez Managera Paczek Inpostu, wówczas wszystko będzie działać prawidłowo.

@produkcjama W sprawie rozliczeń z Managera Paczek, skontaktuj się proszę bezpośrednio z firmą Inpost. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

AOP1
#8 Zapaleniec#

Niestety korzystałam z Furgonetki i znowu mam zablokowane paczkomaty. Makabra.

 

oznacz moderatorów

bartxstore
#9 Pomysłodawca#

Mi wywaliło ostatnio smart bo się pozmieniały opcje dostawy... minipaczka24 jeszcze mogła być tydzień temu, teraz już nie... no i nie było dwóch opcji i po smarcie...

oznacz moderatorów

BlueMouse_pl
#9 Pomysłodawca#

również korzystam z furgonetka ale wysyłam nimi przesyłki poza allegro smart  , nie związane przesyłkami oferowanymi przez allegro , uważam iż działanie to jest celowe i ma na celu zmuszenie sprzedających do korzystania tylko i wyłącznie z przesyłek oferowanych przez allegro  , sprawa kwalifikuje się pod UOKiK  , nie może być tak iż allegro ingeruje w zewnętrznych przewoźników z którymi współpracuje sprzedający  . Osobiście nie mogę się doczekać aż pojawi się konkurencja , gdyż to co ostatnio allegro wyprawia to jakaś kpina , tym bardziej iż rachunki które jako firma płacę allegro wynoszą kilka tysięcy złotych  miesięcznie co nie jest małą kwota , a są sprzedający którzy płacą wielokrotnie więcej  , widocznie dla nich to mało skoro robią wszystko aby sprzedawcy od nich uciekli ....

oznacz moderatorów

smartzonesklep
#7 Wielbiciel#

Mam dokładne ten sam problem co tutaj opisujecie, mój post poniżej:

(https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/allegro-smart-sprzedaj%C4%85cy-z...

 

mam nadzieje, że allegro szybko naprawi usterkę bo smart co jak co ale jednak generuje spore obroty. 

Myślicie, że ten problem można usunąć po prostu nie podając adresu email kupujacego w furgonetce? skoro brak pełnego adresu e-mail generuje błędy w allegro? 

oznacz moderatorów