Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił ode mnie przedmiot na Allegro Lokalnie, ale nie zapłacił w ciągu 5 dni i zakup został automatycznie anulowany 2 dni temu, tj. 14.11.2023. Teraz dostałem wiadomość od kupującego, że przed chwilą zapłacił za przedmiot i rzeczywiście pieniądze pojawiły się przed chwilą na koncie allegro. Nie została pobrana prowizja. Płatność została zrealizowana pod innym identyfikatorem. Nie można zwrócić wpłaty kupującemu, nie można nadać przesyłki. Co zrobić w takiej sytuacji? Wypłacić pieniądze na swoje konto bankowe i przelać na rachunek klienta?
@ArturPytelewski Zwrócić na konto kupującego po kontakcie z nim i wyjaśnieniu sprawy.
@ArturPytelewski tak, niestety do tej przesyłki już nie utworzysz etykiety i przez system nie zwrócisz wpłaty, ale jeśli kupujący wciąż chce zamówienie to może zgodzi się dopłacić do wysyłki poza Allegro Lokalnie? W każdym razie w tej sytuacji najlepiej się skontaktować z kupującym, aby wiedział co się wydarzyło.