Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, normalnie dostalam produkt po paru dniach dostalam maila z allegro czy podtrzymuje wersję sprzedawcy ze tranzakcja nie doszla do skutku, lol placone przez allegro nawet allegro informowalo o dostarczeniu towaru....
Mam sie martwić?
@Femi87 Sprzedawca musiał się pomylić i przez przypadek wysłał wniosek o zwrot prowizji. Chyba, że kilka razy kliknęłaś KU TERAZ a zapłaciłaś za jedną transakcję.
@Femi87 jest też szansa - choć nie zakładam, że chciał wyłudzić zwrot prowizji. Nie potwierdzaj wersji sprzedającego w mailu, jeśli transakcja przebiegła zgodnie z Twoim opisem i produkt otrzymałeś 🙂
O NIE! O NIE!
To jest podpowiedź Allegro? A może - "Sprawdź na swoim koncie Allegro którego dokładnie zamówienia dotyczy pytanie o zwrot prowizji. Możliwe, że doszło do zdublowanej transakcji." Nie, lepiej utwierdzać kupujących w przekonaniu, że mogą sobie klikać bezmyślnie i bezkarnie co chcą. A sprzedawca niech się martwi, może się przecież odwołać.
@ejczbiJeśli ona tak klika, jak pisze, to wcale bym się nie zdziwiła 🙂
Zresztą jest to wprowadzanie tej pani w błąd. Bo jeśli rzeczywiście przypadkowo zakupiła przedmiot 2 razy, to tak, jest się czym martwić. Formalnie kupujący pozostaje właścicielem tego przedmiotu i nie można sobie tego tak o zostawić i się nie martwić.
I w druga stronę. Jeśli sprzedawca rzeczywiście próbuje wyłudzić zwrot prowizji, to też nie należy tego tak o zostawić, tylko trzeba złożyć uprzejmy obywatelski donos.
@ejczbi Choćby i kupiła 100 przedmiotów pomyłkowo niczym się martwić nie musi, bo kupujący jest na Allegro świętą krową i włos mu z głowy nie spada 🙂
@ejczbi dodam, że @Femi87 nigdzie nie wspomniała, że kupiła przedmiot dwukrotnie. Cieszę się, że wy jesteście fair, niestety wielu sprzedających próbuje wyłudzić zwrot prowizji od kupującego. Także proszę tu nie stawać okoniem 😉 Zarówno kupujący, jak i sprzedający mają swoje grzeszki.
i jeszcze Allegro.