Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@nFCSPEDD prowadzisz dyskusję z kupującym, więc kontynuuj z nim tam proszę korespondencję. Nasz pracownik wskazał już kupującemu jakie ma opcje, więc powinno pójść łatwiej dojść Wam do porozumienia.
@nFCSPEDD Jest to reklamcja, musisz ją rozpatrzyć, masz 14dni na jej odrzucenie albo uznanie , masz dowody ze wszystko było ok to możesz odrzucić.
Jeżeli jesteś pewien swoich racji, to pamiętaj, żeby reklamację odrzucić maksymalnie do 23:59 14 dni od daty jej złożenia, inaczej będzie z automatu akceptowana, a Allegro na Twój koszt wypłaci mu pieniądze.
Jeżeli sprzedawałeś konto, to po przekazaniu hasła i maila kupującemu Twoja część umowy się wypełniła, a czy on zmienił te hasło, dał koledze, czy go po prostu zapomniał już Cię nie obchodzi. Pamiętaj, że reklamacja ma być rozpatrzona obiektywnie - czyli jeżeli widzisz tutaj swoją winę - zaproponuj kupującemu rozwiązanie. Jeżeli cały problem jest tylko wynikiem jego błędu, to możesz spokojnie ją odrzucić.