Spór

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Witam serdecznie chciałbym zapytać o toczący się spór pomiedzy mną a kupującym, otóż sprzedawałem konto do platformy Steam wraz z skórkami broni do gry. Transakcja przebiegła pomyślnie lecz kupujący prosił o przesłanie jednego przedmiotu na jego konto a kilka innych miały pozostać na koncie które sprzedawałem, wszystkie dane zostały zmienione konto przejął kupujący. Po 2 tygodniach kupujący zgłasza problem z zakupem z informacją k tym iż nie może dostać się do konta na jego prośbę próbowałem konto odzyskać lecz za każdym razem kończyło się niepowodzeniem. Prosi o obnizenie ceny!!! Nie wiem czy nie chce mnie po prostu oszukać allegro staje tylko po jego stronie nie zważając na moje informację jakie im przekazałem. Wspomnę iż jeden rzedmiot który został przesłany na kupującego konto był równowartości całego produktu reszta przedmiotów była tzw gratisem. Kupujący cały czas się upiera przy swoim a allegro klepie go po plecach wysłałem zdjęcia prób odzyskiwania konta i również mam zdjęcia wszystkich wiadomości a także nagrany film który tworzony był przy przekazaniu konta lecz tak jak wspominałem wcześniej allegro po prostu unika moich informacji. Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć co mam dalej robić jestem pierwszy raz w rakiej sytuacji i nie wiem co dalej. Za wszelkie informacje dziekuje

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nFCSPEDD prowadzisz dyskusję z kupującym, więc kontynuuj z nim tam proszę korespondencję. Nasz pracownik wskazał już kupującemu jakie ma opcje, więc powinno pójść łatwiej dojść Wam do porozumienia.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nFCSPEDD Jest to reklamcja, musisz ją rozpatrzyć, masz 14dni na jej odrzucenie albo uznanie , masz dowody ze wszystko było ok to możesz odrzucić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli jesteś pewien swoich racji, to pamiętaj, żeby reklamację odrzucić maksymalnie do 23:59 14 dni od daty jej złożenia, inaczej będzie z automatu akceptowana, a Allegro na Twój koszt wypłaci mu pieniądze.
Jeżeli sprzedawałeś konto, to po przekazaniu hasła i maila kupującemu Twoja część umowy się wypełniła, a czy on zmienił te hasło, dał koledze, czy go po prostu zapomniał już Cię nie obchodzi. Pamiętaj, że reklamacja ma być rozpatrzona obiektywnie - czyli jeżeli widzisz tutaj swoją winę - zaproponuj kupującemu rozwiązanie. Jeżeli cały problem jest tylko wynikiem jego błędu, to możesz spokojnie ją odrzucić.