Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, proszę o pomoc.
Straciłem status super sprzedawcy i nie wiem dlaczego.
Druga sprawa, dlaczego nagle spadłem z 600pkt na 27pkt - jakość sprzedaży.
Pozdrawiam
A w panelu nie widać?W październiku i na początku listopada negatyw.
Podpowiedz proszę co zrobić w sytuacji gdzie dostałem negatywny komentarz ponieważ kupującemu nie spodobało się to że "puszka z brewkitem" była wgnieciona przez kuriera. Zaproponowałem pomoc w tej sprawie i zwrot towaru i dostałem jedną gwiazdkę za obsługę i jedna gwiazdkę za produkt. To jest nie sprawiedliwa ocenia, ponieważ zaoferowałem pomoc.
Jakieś pomysły?
@goldenkeg Możesz spróbować skontaktować się z klientami i poprosić o usunięcie negatywnych ocen
@goldenkeg zerwałeś 2 negatywy , przy małej ilości ocen tak się dzieje .
Tak widać.😎
Ciekawa system. Dopiero od Was dowiedziałem się że dostałem negatywny komentarz.
Więcej samokontroli ,lepiej częściej sprawdzaj jak Cię oceniają inni i o co pytają bo możesz sobie załatwić blokadę konta . Negatywa jak jest niesłuszny postaraj się z kupującym usunąć ,ale to tylko jego wola .
Dzięki za pomoc, tak właśnie zrobię. Smuci to, że mimo iż mam dużo transakcji, wystarczy jeden oszołom żeby to zniszczyć. Masakra...