Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sprzedałem wirtualny przedmiot poprzez allegro lokalnie. Kupujący po ponad 31 dniach zgłosił że ma problem i nie może się zalogować na zakupiony przedmiot, ale wcześniej z niego korzystał i nadal ma częściowy dostęp do zasobów tego przedmiotu. W opisie oferty nie dałem żadnej wzmianki o tym jak długo ten przedmiot wirtualny będzie dostępny, a jedynie że przedmiotem oferty jest dostęp do niego poprzez login i hasło które udostępniam. Jak rozwiązać taki problem i czy powinienem coś z tym zrobić? Jestem zielony w temacie "post-sales service" i nie wiem czy powinienem takiej osobie pomóc wysyłając zamiennik lub dokonując zwrotu środków?
@videogameyoshi Najlepiej porozumieć się z kupującym, ponieważ może on wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących i jeśli ją otrzyma, Allegro może wymagać od Ciebie zwrotu kosztów. W podobnych sytuacjach Allegro zazwyczaj wspiera kupującego. POK to także inne kłopoty dla sprzedawcy.
Pominę tu już legalność sprzedawania wirtualnego towaru, zapytam jednak - jeśli Ty byś kupił wypasioną broń, która by Ci znikła z ekwipunku po dwóch dniach, byłbyś zadowolony..? Postaw się w sytuacji kupującego i podejmij decyzję.
Tu nie chodzi o skiny tylko o gry i kupujący nadal może grać w gry które zainstalował bez problemu ale nie może instalować kolejnych które znajdują się na koncie. Postaram się rozwiązać tę sprawę w taki sposób aby kupujący był zadowolony i nie czuł się poszkodowany.