Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sprzedałem rzecz na e-mail pisało, że opłacone i kupno wysłałem emailem czyli elektroniczna drogą a pieniędzy nadal nie ma bo w aplikacji Allegro pisze, że użytkownik nadal nie zapłacił o co chodzi? Czy da się coś z tym zrobić bo prawdopodobnie dana osoba nie zapłaci (mam wszelkie dane kupującego)
@Bartosz504474073 Niewiele da się zrobić, napisz kupującego że żądasz zapłaty i zgłosisz wyłudzenie, nie wysyłaj nigdy jeżeli nie masz kasy na koncie, a jeżeli płatność przez AF to tu:https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji/#!/
@Bartosz504474073 Prawdopodobnie dałeś się oszukać. Jeżeli pieniędzy nie masz tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ kupujący nie zapłacił. Być może otrzymywałeś fałszywe dane o realizacji płatności. Nigdy nie wysyłaj towaru, jeśli nie masz pieniędzy na koncie bankowym lub pod wskazanym linkiem.
Teraz pozostaje Ci tylko wysłać kupującemu wezwanie do zapłaty z podaniem terminu i poinformowanie go, że po jego przekroczeniu zgłosisz sprawę na policję. Zrób to, jeśli nie zapłaci. Czasem jeden telefon z komisariatu wystarczy, aby dłużnik zapłacił.