Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Firma z Czech zakupiła towar i została wystawiona faktura 0% VAT. Róznica w kwocie została zwrócona kupującemu. Na ten moment jesteśmy stratni na różnicy prowizji, która jest liczona od kwoty brutto, a nie netto. Serwis Allegro odrzuca Nasze prośby o skorygowanie wielkości prowizji. Istnieje jakieś rozwiązanie czy musimy doliczyć do kosztów?
Pytanie - dlaczego cokolwiek zwracałeś? Normalnie wystawiasz fakturę 0% (czyli WDT), która po prostu jest netto = brutto czyli na taką kwotę jakie było zamówienie. Skąd pomysł o zwracaniu czegokolwiek?
W sytuacji odwrotnej firmy czeskie robią jak napisał @AQUASYSTEMS
Zauważ, że allegro pobiera prowizję za nic, doskonale wiedzą o problemie, w ich sklepie mall - jest to zrobione już porządnie
@montersklep_pl widzę, że mailowo otrzymałeś precyzyjną odpowiedź w tej kwestii. Niestety nie mam mocy zmienić decyzje zespołu zajmującego się skorygowaniem prowizji.