anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedaż bez PayU

Client:43074270
#8 Zapaleniec#

Czesc

Jest taka moiwosc bo mam problem z tym PayU.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43074270 Przykro mi, ale nie ma takiej możliwości. Czy możesz napisać, na czym dokładnie polega problem?

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Larchill
#7 Wielbiciel#

W lutym dostalam informacje ze mam aktualizowac PayU i mam wypelnic formularz i wyslac zdjecie dowodu. To bylo 5go lutego. 6go dostalam kolejny email ze werysjlikacja przebiegla pomyslnie i mlge wyplacac srodki. Dodam ze moj dowod ma date waznosci nieokreslona poniewaz jestem starsza juz osobą.

Wszystko bylo ok az do 30go kwietnia tego roki gdzie to znowu dostalam email ze z powodu nie przeslania zdjecia dowodu (a przeciez wyslalam!!!) PayU rozwiazuje umowe ze mna i mam 2 miesiace na doslanie tego zdjecia. No tk weszlam na to payu i widze ze chca zdjecie TYLNEJ czesci dowodu. Zrobilam i wyslalam. Jako date waznosci kazano mi w lutym dodac 20 lat do daty wystawienia dowodu. Wypalnilam i wyslalam.

Wczoraj skontaktowalam sie na czacie PayU z pracownikiem ich a on ze mam przyslac zdjecie PRZEDNIEJ strony dowodu bo nie moga zweryfikowac daty waznosci dowodu. Zwariowaci dzie. Raz chce tylne raz chca przednie.

Wyslalam im to na email i tlumacze ze jestem starsza osoba i co mam jeszcze zrobic. Od wczoraj zadnego emaila a na allegro nkc sie nie zmienia i dalej nie mam zweryfikowanego konta.

Ja wiem ze jest sobota i ok ale ostatnio trwalo to jeden dzien a tu nawet odpowoedzi nie ma.

Co jesli nikt mi nie odpowowie??? Na czacie jest niewykonalne polaczyc soe z konsulatantem bo ten ich system ciagle albo noc nie rozumoe albo chce mnie wracac do menu glownego i cokolwiek nke wpisze nie chce polaczyc mnke z czlowiekiem. Raz tylko udalo mi sie to zrobic ale sama nie wiem nawet w jaki sposob

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Larchill Rozumiem, że sytuacja jest problematyczna, ale proszę Cię o chwilę cierpliwości. Jeśli przesłane dokumenty są poprawne, to weryfikacja przebiegnie pomyślnie. Zaczekaj na odpowiedź od PayU. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:43074270
#8 Zapaleniec#

Zaczekam ale ile to moze trwac? Wczesniej to byl tylko 24 godziny teraz juz trwa trzeci dzien.

Przepraszam ale nie wiem czemu wlaczyl sie profil mojego syna i dalam odpowiedz z jego konta. Samo sie tak zalogowalo. Mamy konta na tym samym urzadzeniu

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43074270 Proszę, zwróć uwagę, że trwa długi weekend majowy. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

jango_ico
#8 Zapaleniec#

Weryfikacja u mnie trwa zawsze tydzień 😞 

oznacz moderatorów