Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
WITAM SPRZEDAŁEM MODUŁ DRZWI OSOBIE Z UKRAINY TOWAR WYSŁANY NA ADRES POLSKI OD ZAKUPU MINEŁO 29 DNI A ON TERAZ ZGŁASZA PROBLEM ZE MOCOWANIE JEST UŁAMANE JESZCZ CHWILE I NIKT NIE BEDZIE CHCIAŁ IM SPRZEDAWAC TOWARU A NAJGORSZE JEST TO ZE MAJA PRAWO WYSTAWIC SOBIE KOMENTARZ JAKI CHCA I ROBIA Z SPRZEDAJACYMI CO CHCA A NIK NAD TYM NIE PANUJE COS TU NIE JEST TAK JAK POWINNO BYC I PORTAL NIE CHRONI SPRZEDAWCY KOMETARZE NEGATYWNE POWINNY BYC ZWERYFIKOWANE PRZED PUBLIKACJA CZY ABY NAPEWNO JEST ON ZASADNY
@ald-mar1 Po pierwsze idź do serwisu komputerowego - bo zaciął Ci się Caps Lock. Po drugie może zgłosić. Po trzecie powiedz, że w ramach reklamacji to rozpatrzysz ale prosisz o odesłanie drzwi, i jak uznasz reklamację to zwracasz koszt, jak nie uznasz - uprzedź że koszt jest po jego stronie ( również odebrania drzwi). Po czwarte - może wystawić komentarz.
WŁASNIE ODPOWIEDZIAŁ ZE MUSIAŁ CZYSCIC PINY OZNACZONE DELIKATNIE FARBA PRZEDMIOTU NIE ODESLE BO MIESZKA ZA GRANICA CZESC DZIAŁA I MA JA ZAMONTOWANA W SWOIM POJEZDZIE ALE OPINIE WYSTAWI NA ALLEGRO ON CIESZY SIE CZESCIĄ A MI PSUJE REPUTACJE
Pewnie mimo ułamanego mocowania udało mu się to jakoś zamontować i zamocować metodą zastępczą. Miał jednak dodatkowy problem, oczekiwał w pełni sprawnej części.
ROZUMIEM ALE MOCOWANIE BYŁO CAŁE ONI MAGAZYNUJĄ CZESCI U GOSPODARZY PRZEZ PARE TYGODNI MAGAZYNOWANE JEST TO W RÓZNYCH WARUNKACH PÓZNIEJ TO ODBIERAJA I PRZEWORZA NA LITWE UKRAINE ITP ZNOWU I TO IM W TRANSPORCIE MOGŁO MOCOWANIE ULEDZ USZKODZENIU A SZUKAJA WINY U SPRZEDAWCY
ald-mar1 jeśłi klient zgłasza reklamacje (bo zdaje sie to zrobił) musisz ją rozpatrzec. Klient mógł po prostu wczesniej zakupić część a teraz ją montowac. Stąd dopiero teraz dopatrzył sie wady/usterki.Zresztą ma taką możliwosc przez 2 lata od momentu zakupu. Takie sa przepisy prawa konsumendkiego. jełsi nie rozpatrzysz reklamacji w ciągu 14 dni ((w taki czy inny sposób) zostaje ona uznana z mocy prawa. Komentarz pewnie będzie lecz w tym przypadku nie ma tu nic do rzeczy. . MOżesz poprosić klienta o odesłanie części i sprawdzic czy sam nie dokonywał w niej żadnych przeróbek i nie przyczynił sie do powstania usterki.
OCZYWISCIE TYLKO KUPUJACY ZMYŁ Z CZESCI NASZE OZNACZENIA TO DOSC CIEKAWE BO KUPIŁEM NOWY PRZEPŁYWOMIERZ I ZAMONTOWAŁEM OKAZAŁO SIE ZE COS INNEGO BYŁO POWODEM ZŁEJ PRACY SILNIKA I NIE MOGŁEM GO ZWRÓCIC IZ BYŁ UZYTY
MI CHODZI TYLKO O KOMETARZ BO NAWET JESLI SIE CZŁOWIEK DOGADA BO PRZECIEZ TO TYLKO 50 ZŁ WIEC LEPIEJ TO PRZYJAC I MIEC TO Z GŁOWY ALE NAWET JESLI TOWAR PRZYJME TO ONI I TAK WYSTAWIAJA NEGATYWNE KOMETARZE I TO JEST NAJGORSZE ZE ROBI SIE WSZYSTKO ABY PROBLEM ROZWIAZAC A TA DRUGA STRONA NIE DAJE NIC OD SIEBIE
@ald-mar1 Trzeba się zabezpieczać, wszystko filmować fotografować części i ich pakowanie. Potem spokojnie przyjmować reklamacje i nie uznawać, pytać czy chcą odpłatnej naprawy, w razie braku zgody i problemów pokazywać dowody, ze towar podczas wysyłki był sprawny od momentu pakowania do zapakowania i wysyłki 😉
@ald-mar1 Odpowiadasz za wady towaru przez minimum rok z rękojmi. Kupujący ma prawo do reklamacji, to nie jest tak, że sobie coś sprzedasz i już nic Cię nie obchodzi. Niech odeśle przedmiot, a Ty po uznanej reklamacji oddaj mu wszystkie koszty, także koszty przesyłek w obie strony. Jeżeli odrzucisz reklamację, kupujący może założyć spór i skorzystać z POK, a to już może być dla Ciebie poważny problem.
@ald-mar1 reklamacje mozesz uznać bądź nie. Jelsi prawdopodobnym bedzie usterka przed sprzedażą lub nie bedziesz w stanie udowodnić że to klient wprowadzał zmiany - możesz uznać. Jełsi zobaczysz ze zmiany wprowadził klient - nie musisz uznawać. Udokumentuj to np zdjęciami potem możesz to wykorzystać jeśli klient bedzie chciał założyć dyskusje lub korzystać z POK.
ROZUMIEM ALE JESLI ON ODBIERA TOWAR TO POWINIEN GO SPRAWDZIC BYŁO UŁAMANE MOCOWANIE WIEC POWINIEN OD RAZU DAC ZNAC A ZNAJAC ZYCIE TO WYSŁAŁ TO NA UKRAINE JUZ INNYM KURIEREM TO CO MAM JESZCZE ODPOWIADAC ZA JEGO WYSYŁKI
1. Wyłącz Caps Locka.
2. Włącz interpunkcję.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@ald-mar1 dlaczego dyskryminujesz człowieka zza Buga?
przecież on stosuje nasze przepisy odnośnie reklamacji
dla Ciebie Polak kupujący u Niemca czy u Chińczyka to też ma być dla nich gorszy sort?
co to za tekst?
JESZCZ CHWILE I NIKT NIE BEDZIE CHCIAŁ IM SPRZEDAWAC
to nie sort chodzi o to ze ma prawo towar oddać i ja noto się godzę choć i tak cześć oddał bym do sprawdzenia to po pierwsze i teraz chcesz się porozumieć z kultura nie chamstwem to i tak nie ma wyrozumiałości z drugiej strony pomimo ze cześć mu działa jak dokonywał zakupu to znał język polski a składając problem ze towar jest nie sprawny to już tylko i wyłącznie w języku angielskim osobiście raz byłem zawieść towar pod granica i widziałem jak części od polskich przedsiębiorców są przechowywane a mamy zimę garaż blaszak położony na ziemi bez wylewki i tak te części leżakują przez 2 3 tygodnie a ja wiem co sprzedaje bo części mam z najlepszej firmy na rynku europejskim