Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Działamy na Allegro od niedawna, ale już pojawił się problem ze strony księgowości (zewnętrzna), która jeszcze nie miała do czynienia ze sprzedażą internetową. Czy jest ktoś, kto wie, czy poza regulaminem są jeszcze jakieś inne wskazówki ze strony Allegro, w jaki sposób należy księgować transakcje z portalu? Ewentualnie jakie zasady obowiązują?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam
Adam z Cerbiomed sp. z o.o.
CerbiomedLebork zmień księgowość !!!!!, to najlepsza rada .Po Twojej wypowiedzi wnioskuję ,że to firma krzak , oby nie wpędzili cię w poważniejsze kłopoty . Lepiej na prawdę parę groszy więcej zapłacić i spać spokojnie .
Rada cenna - dzięki, aczkolwiek na ten moment i tak nie rozwiązuje problemu.
w czym problem , kasafiskalna i wydruk transakcji wszystko .
,,Słuchaj tego co ma obrośniętego ,,o interpretację powiedzenia zgłoś się do Kaliope_Brzeg
@CerbiomedLebork pytasz nas o coś co powinna wiedzieć Twoja księgowa, ona zna Twój asortyment, obroty, metody księgowania itd. temat rzeka 😞 Tu nie mają zastosowania zasady tylko prawo i znajomość ustawy podatkowej 🙂
Szukaj nowej księgowej !!!