Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam pytanie, gdyż sprzedaliśmy towar poniżej ceny zakupu. Klient straszy Nas Uokikiem oraz policją. Zaraz po dokonaniu przez klienta transakcji poinformowaliśmy o zaistniałej sytuacji, niestety klient nie przyjął tego dobrze (nie dziwię się), zwróciliśmy klientowi wpłatę ale sprawa nie ucichła. Proszę o informację czy jest jakieś rozwiązanie na tego typu sytuacje?
@SezoNowe24 Jeżeli nie była to rażąca pomyłka w cenie, którą klient mógł z łatwością zauważyć, to nie ma na to rady, klient ma rację. Rażąca pomyłka to na przykład cena towaru 1 zł wartego 100 zł. O tym, czy w Twoim przypadku doszło do rażącej pomyłki może zadecydować tylko sąd. Pamiętaj, że przeceny towarów do - 70% lub nawet więcej, są na porządku dziennym.
@SezoNowe24 jeśli różnica w cenie była istotna (miedzy ceną którą wystawiłes a ceną rynkową) i kupujacy mógł ja łatwo zauważyc możesz powołać sie na art 84 KC. (błąd cenowy)
Jeśłi różnica była niewielka i trudna do zauważenia powinienes zrealizować umowe.
Poniżej link do artykułu może Ci pomoże.
SezoNowe24 niestety sensownego rozwiązania nie ma, umowy na allegro są wiążące , policja i UKOiK nie wezmą sprawy bo zwróciłeś kasę , ale z powództwa cywilnego klient może dochodzić swoich praw .Czasem lepiej dołożyć i mieć spokój .... nie wiemy o jaką kwotę rozbija się sprawa .